וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צייד האריות

ריאל מדריד התקשתה מול בילבאו, אבל אז הגיע צמד של הונטלאר שהוביל ל-2:5 וצימק את הפער מברצלונה ל-3 נק'. ולנסיה-רקראטיבו 1:1

ארבעה ימים אחרי התבוסה המחפירה באנפילד, בו חטפה לא פחות מ-4 שערים, חזרה הערב (שבת) ריאל מדריד לחיים, ובסטייל. הבלאנקוס יצאו למשחק חוץ לא פשוט בחבל הבאסקים מול אתלטיק בילבאו, וחזרו עם רביעייה משלהם, הפעם מהצד הנכון, כשניצחו 2:5. בילבאו לא עשתה לקבוצתו של ראמוס חיים קלים, ובמצב של 0:2 הצליחה להשוות ל-2:2, אבל צמד של הונטלאר הביא ללבנים את הניצחון המיוחל, שקירב אותם עד 3 נקודות מברצלונה, שתשחק מחר (ראשון) מול אלמריה בחוץ.

במשחק הראשון שהתקיים הערב אירחה ולנסיה את רקראטיבו הואלבה מהתחתית במטרה להישאר בתמונת המאבק על הכרטיסים לליגת האלופות, אך סיימה ב-1:1 ונותרה במקום השמיני עם 40 נקודות.

ולנסיה - ראריאטיבו הואלבה 1:1

ולנסיה ניסתה לעצור את ההידרדרות, כשאירחה את רקריאטיבו הואלבה במסטאיה אחרי 5 משחקים ללא ניצחון ואחרי ההפסד הכואב לנומאנסיה במחזור האחרון. דויד וייה וחואקין הפצועים לא שיחקו ובחוד פתח מאטה כחלוץ בודד.

במחצית הראשונה העטלפים לא הציגו יכולת טובה, ולמעט הזדמנות אחת של מאטה לא הצליחו לסכן את השער. בדקה ה-54 העלה חאבייר קמוניאס דווקא את האורחים ליתרון, אחרי שהצליח להשתלט על כדור חצי אבוד ודחק אותו לשער. המצב של ולנסיה נהיה עוד גרוע יותר, אחרי שקרלוס מארצ'נה הורחק בדקה ה-73, אך בדקה ה-82 עשה פבלו הרננדז שוויון לאחר שפרץ לתוך הרחבה מצד ימין והקפיץ את הכדור באמנות מעל השוער וקבע שוויון. התיקו לא עזר ללוס צ'ה, שנצמדו לאתלטיקו מדריד עם 40 נקודות, אך עם משחק עודף.

אתלטיק בילבאו - ריאל מדריד 5:2

בדקה ה-22 קיבל אריאן רובן כדור באגף השמאלי מסניידר, פרץ אל הרחבה, ואז חתך אל המרכז, עבר שני שחקנים ושלח טיל אדיר אל החלק העליון של הרשת. הביטחון העצמי של ריאל גבר, היא החלה ללחוץ, ובדקה ה-34 הכפילה את היתרון שלה, כשגבריאל היינצה נגח את השער השני, מכדור חופשי שהרים סניידר. היינצה היה כל כך מרוצה מהשער, שהחליט לכבוש עוד אחד, רק שהפעם, דווקא בצד השני. בדקה ה-36 יצאה בילבאו להתקפה, קאסיאס הדף מצויין כדור שנורה אליו מקצה הרחבה, על הריבאונד הגיע דויד לופז, ששלח כדור רוחב, והיינצה שם את הרגל והעביר את הכדור אל רשתו שלו.

המשחק התחיל להתחמם, פרנסיסקו יסטה הגיע אל קסיאס, אמר לו כמה מילים, ואז דחף את השוער, ובתמורה ראה את הכרטיס האדום. בילבאו לא נואשה מהעובדה שהיא ב-10 שחקנים, ובדקה ה-45 השוותה את התוצאה, כשפרננדו ליורנטה נגח מהרמה שהגיעה אליו מכדור חופשי, וקסיאס, שכנראה עדיין היה מעט עצבני ניסה לתפוס את הכדור, אך זה ברח לו ונכנס פנימה.

דווקא כשהיה נדמה שהמומנטום נמצא בצדה של בילבאו, עלתה ריאל מדריד בטירוף למחצית השניה. דקה מפתיחת המחצית שלח רואל כדור טוב אל קלאס יאן הונטלאר שברחבה, וההולנדי עשה הטעיה, ואז בעט בעיטה מחוכמת אל הפינה השמאלית שהפתיעה את השוער והלכה פנימה. בבילבאו החלו לאבד את העשתונות, איון ולז שישב על הספסל קם ואמר לשופט בדיוק מה הוא חושב עליו, וזה הגיע אל הספסל ושלף לו את הכרטיס האדום. בדקה ה-60 סגרה ריאל את הסיפור, כששוב הונטלאר עמד במרכז העניינים. הבלאנקוס יצאו למתפרצת, רובן שלח כדור נהדר להולנדי, שמול השוער לא התקשה כלל. בדקה ה-84 הוכשל מרסלו הברזילאי ברחבה, והיגואין קיבל את הכבוד כדי לשלוח את הכדור אל הרשת מהנקודה הלבנה, כדי לקבוע 2:5 מדהים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully