וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדר 101

14.3.2009 / 0:01

NL מרכז: הקאבס נכנסים לשנה ה-101 ללא זכיה בוורלד סירייס, סט. לואיס ויוסטון יתחרו והשאר ימשיכו להיכנס לחדר הסיוטים

הבית היחיד ב-MLB שבו יש שש קבוצות לא תמיד היה איכותי ביותר. בשנה שעברה התחלק ה-NL מרכז לשניים: שלוש קבוצות שהתחרו על מקום בפלייאוף (שתיים מהן העפילו) ועוד שלוש ששימשו קישוט ובעיקר השתמשו בתירוצי ה"בונים קבוצה מחדש" המוכרים. השנה התמהיל לא אמור להשתנות, אם כי ההרכבים עשויים להיות שונים מעט.

שיקגו קאבס

מאזן בעונה שעברה: 64:97, העפלה לפלייאוף והדחה בסיבוב הראשון

מאמן: לו פינלה

וכמו תמיד, זה נגמר במפח נפש. האצטגנינים והנומרולוגים ניבאו, עובדי האלילים כישפו, אבל מעגל מאה השנים ללא זכיה בוורלד סירייס של הקאבס לא נסגר גם בעונה שעברה. לו פינלה שוב הוכיח שבעונה הסדירה אין טובים ממנו, אבל בפעם השניה ברציפות הפסידו הקאביז בפלייאוף לקבוצה מהבית החלש ביותר בליגה, ה-NL מערב, ועפו כבר בסיבוב הראשון.

הקאבס עדיין לא יצאו מהמרוץ אחרי ג'ייק פיבי, הסיי יאנג של 2007 שישדרג מאוד את הרוטציה הפותחת אם יגיע. בינתיים יש להם את קרלוס זמבראנו, שבסיום העונה שעברה עורר לא מעט סימני דאגה, ריץ' הארדן רווי הפציעות, טד לילי, שון מרשל וריאן דמפסטר, שעשה הסבה מצוינת מקלוזר להיות שוב פותח ב-2008. קרי ווד עזב לקליבלנד ועל משרת הקלוזר יתחרו קרלוס מרמול, קווין גרג שבא מפלורידה ואולי גם ג'ף סמארדג'ה, שהראה הרבה פוטנציאל כסט-אפ בעונה שעברה.

להתקפת הקאבס הצטרף מילטון בראדלי, פוטנציאל של 20-30 הומרים בעונה, והוא ישתף פעולה עם אלפונסו סוריאנו, דרק לי ואראמיס רמירז, המחבטים המרכזיים של הקבוצה. ריאן ת'ריו בעל העין המדוייקת ימשיך לספק חבטות, ובשיקגו יקוו שקוסקיי פוקודומיי, שפתח את העונה שעברה היטב ונחלש בהמשך, ישדרג את הכוח במחבטו (רק עשרה הומראנס אשתקד). ג'ובאני סוטו נתן עונת פריצה אכזרית עם 23 הומראנס ו-141 חבטות, וימשיך לאייש את הצלחת בעמדת התופס.

התחזית: בסך הכל אין שיפור מהותי אצל הקאבס. ההפתעה מתחילה מכאן - 80-85 ניצחונות בלי פלייאוף.

מילווקי ברוורס

מאזן בעונה שעברה: 72:90, העפלה לפלייאוף והדחה בסיבוב הראשון

מאמן: קן מאקה

העונה האחרונה של הברוורס הייתה מוזרה. הם הגיעו לפלייאוף בפעם הראשונה אחרי 26 שנה, אבל מי שהביא אותם לשם לא היה המאמן שפתח את העונה, נד יוסט, אלא עוזרו דייל סווים. בפלייאוף התפרק סי.סי. סבאת'יה, המניה הבטוחה בהגשה, והעונה נשטפה באסלה עם ההפסד לפילדלפיה. סבאת'יה כבר לא במילווקי ולעמדת המאמן הגיע קן מאקה, שאימן באוקלנד בין 2003 ל-2006.

הברוורס פתחו דף חדש בהגשה, בלי שני האסים שהביאו אותם לפלייאוף - סבאת'יה שעזב ליאנקיז ובן שיטס, שעזב למקום האהוב עליו, חדרי הניתוח. הרכש הבולט שהובא הוא הקלוזר עם מספר השמירות הרב בכל הזמנים, טרבור הופמן, שאחרי קריירה ארוכה בסן דייגו הגיע לסגור את הפרק הזה בחייו בוויסקונסין. בהגשה הפותחת תציג מילווקי את יובאני גאייארדו, דייב בוש, בריידן לופר שהגיע מהיריבה לבית סט. לואיס, וג'ף סופאן.

ההתקפה של מילווקי תמשיך לכלול את מלך ההמבורגרים פרינס פילדר, את השורטסטופ ג'יי ג'יי הארדי ואת שני הסוסים השחורים הרגילים שלה - ריאן בראון וקורי הארט. רכש מעניין הוא ווילי רנדולף, שממשרת המנג'ר במטס ירד להיות מאמן הספסל של הברוורס.

התחזית: 70-80 ניצחונות, בלי פלייאוף

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

יוסטון אסטרוס

מאזן בעונה שעברה: 75:86

מאמן: ססיל קופר

האסטרוס תמיד נזכרים להתעורר בחודשיים האחרונים של העונה. ב-2004 וב-2005 זה נגמר בפלייאוף, בשנה שעברה זה הספיק למקום שלישי בבית, לאחר שהיקיצה שלהם הייתה מאוחרת מדי. המאמן ססיל קופר התמנה במקום פיל גארנר ב-2007, ובעונתו השלישית במועדון ינסה להכניס את הקבוצה לפלייאוף. איך הוא יעשה את זה? אולי עם המגיש האס רוי אוסוולט, שכמו כל הקבוצה נזכר לשחק רק אחרי פגרת האולסטאר. אוסוולט יצטרך להוביל חוליית מגישים שתכלול את ברנדון בקי, וואנדי רודריגז וכריס סמפסון, והרכש מאטלנטה מייק המפטון.

המפטון הוא לא הרכישה המוזרה היחידה של יוסטון, שהקימה לתחיה גם את שחקן הבסיס השלישי ארון בון שבא מבית הקברות של וושינגטון. הכוכבים בהתקפה יהיו שוב לאנס ברקמן, קרלוס לי ומיגל טחאדה, כשהאנטר פנס צפוי לנסוק בשנתו השלישית לגבהים חדשים ולהרביץ 30-35 הומרים עם קרוב ל-200 חבטות העונה.

התחזית: אין לאסטרוס סגל מבריק במיוחד ולכן אין לכך סיבה מיוחדת, אבל איכשהו האסטרוס ישתחלו לפלייאוף או שלפחות יגיעו קרוב. 85-95 ניצחונות וקרב על ראש הבית.

סט. לואיס קרדינלס

מאזן בעונה שעברה: 76:86

מאמן: טוני לה רוסה

הקרדינלס תמיד שומרים על מקום בצמרת ומסיימים עם מאזן חיובי, אבל מאז הוורלד סירייס של 2006 לא הגיעו לפלייאוף. טוני לה רוסה הבלתי נלאה ימשיך לעונה ה-14 במועדון, כשגם מסביבו לא נעשה שינוי גדול מדי בשלד הקבוצה. הרכש הגדול ביותר של הקבוצה הוא חליל גרין, השורטסטופ שהגיע מסן דייגו, מה שבעצם מעיד על הפעילות הדלילה של סט. לואיס בשוק השנה.

למרות החשש מפציעה חוזרת, אלברט פוחולס שוב הוביל את הציפורים האדומות לחצי ראשון מצוין של העונה וזכה בתואר ה-MVP של 2008. הוא ימשיך לספק את הסחורה, וייתמך בכריס דאנקן, טרוי גלאוס (לבלוב נאה בשנה שעברה), ריאן לודוויק, שהתגלה כחובט קלאץ' מצוין, וגם ריק אנקיל, אחד הסיפורים הגדולים של עולם הבייסבול בעשור האחרון.

ההגשה של הקרדינלס תכלול את כריס קרפנטר, שאחרי פציעה ארוכה מאוד חוזר להרכב (עד שייפצע שוב), קייל לוהש, טוד וולמאייר ומי שאמור לתת עונה של קרוב ל-20 ניצחונות, אדם ויינרייט, כשג'ואל פיניירו ינסה להשתחל גם הוא פנימה. הבעיה של טוני לה רוסה היא קלוזר. לאחר שבשנה שעברה עשה רוטציה בין כל מיני פחים כמו ג'ייסון איזרינגהאוזן וריאן פרנקלין, אין לו עדיין מושג מי זה יהיה השנה.

התחזית: הם הולכים רחוק, אולי. 90-95 ניצחונות ומאבק עם יוסטון על ראשות הבית.

סינסינטי רדס

מאזן בעונה שעברה: 88:74

מאמן: דאסטי בייקר

אוי, הרדס. אחת הקבוצות הותיקות בליגה ממשיכה לצעוד לשום מקום. לסינסינטי פשוט אין שום דבר בקנה, לאחר שנפטרה מכל הנכסים שלה בעונה שעברה. המאמן דאסטי בייקר, לא סיפור הצלחה בפני עצמו, ייאלץ להתמודד עם סגל שעל מצחו כתוב "תחרות היא לא בשבילנו".

את ההגשה יוביל ארון הראנג, פוטנציאל לא ממומש שנתן עונה איומה אשתקד. ברונסון ארויו, אדינסון וולקז והאיש עם השם הכי רדנקי ביקום, הומר ביילי, ישלימו רוטציה בינונית עד חלשה, כשאסור לשכוח את מייכה אווינגס הכושל, עד לא מזמן הבטחה גדולה באריזונה. ההתקפה תכלול שמות כמו אדווין אנקרנסיון, ג'ף קפינגר, ברנדון פיליפס וג'ו ווטו, שחקנים שהם לא יותר מסבירים, בוודאי לא כאלה שיכולים לסחוב קבוצה על הגב.

התחזית: 65-75 ניצחונות, כמובן בלי פלייאוף.

פיטסבורג פייראטס

מאזן בעונה שעברה: 95:67

מאמן: ג'ון ראסל

פיטסבורג היא מקרה קשה יותר מסינסינטי. הפייראטס מנסים, לשם שינוי, באמת לבנות (זה לפחות מה שהם ואסף ינקו, האוהד היחיד שלהם מחוץ לגבולות פנסילבניה, אומרים), אבל בשטח כל מה שרואים הוא את התסריט הרגיל של קבוצה שהולכת בכיוון אחד - תחתית הבית.

אז מה יש לנו? הפייראטס לא עשו שום דבר (אבל באמת - שום דבר!) בשוק ההעברות. את הרוטציה יובילו פול מאהולם, זאק דיוק, טום גורזלאני, ג'ף קרסטנס ואיאן סנל. ההתקפה תנוהל על ידי האחים אדם ואנדי לה רוש, שחקן הבסיס השני פרדי סאנצ'ז ועוד כל מיני אנשים שהצביעו לטרמפ בדיוק כשהג'נרל מנג'ר היה באזור.

התחזית: נו, אתם יודעים, 65-70 ניצחונות. מה חדש?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully