וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': עראבה רחוקה משחק מעלייה

הקבוצה של סמיר עיסא ניצחה בטמרה 0:2 ויכולה להבטיח עלייתה ללאומית במחזור הבא. בדרום: קרית גת גברה על כפר יונה 1:2

המחזור ה-19 בליגה א' דרום התקיים אתמול (שישי) והצמרת ממשיכה להיות צפופה ומרתקת. המוליכה, עירוני נתיבות, לא התקשתה בבית והביסה את הפועל ערד 1:5. אבי מלכה (12) וערן בן הרוש (28) העלו את קבוצתו של אהוד כחילה ליתרון 0:2. מתי דבש צימק כעבור שתי דקות, אך אייל ארשיד כבש צמד מהיר (31, 38) וסגר את הסיפור. חנן אלקיים חתם עם שער בדקה ה-68, רבע שעה אחרי שחברו לקבוצה, אורן פחימה, החטיא מהנקודה הלבנה.

מכבי באר שבע נותרה במקום השני מרחק שלוש נקודות מנתיבות, לאחר שהביסה 0:4 בחוץ את עירוני רמלה, האחרונה בטבלה. מיקי עטיה כבש פעמיים (45, 55), וואסים עבאס הרשית את השלישי (57) ושער עצמי של מתן סבג בדקה ה-71 חתם את ניצחון האורחים.

במשחק המרכזי של המחזור גברה מכבי קרית גת בביתה 1:2 על עירוני כפר יונה ועלתה למקום השלישי, מרחק חמש נקודות מנתיבות. דור אלקבץ כבש לשערו הוא והעלה את כפר יונה ליתרון בדקה ה-52. יוגב אלקבץ (65) ונתנאל בן אבו (75) הפכו את הקערה וסידרו ניצחון לקרית גת.

הפועל קטמון איבדה כבר מזמן את הסיכוי להעפיל לליגה הלאומית, אבל היום היא חגגה עם 1:5 בחוץ על הפועל משוש החלשה. אלעד כהן להט עם ארבעה שערים, עוז צבאג השלים. שקד בוארון רק צימק למשוש.

משחקים נוספים:

הפועל חדרה - בית"ר כפר סבא 0:3
לחדרה: ניקו ולנסי (21, 77), גל מנשה (85)

הפועל כפר שלם - מכבי יבנה 2:2
לכפר שלם: יוסי בורוכוב (25, 85). ליבנה: שי מור יוסף (74), שי בראון (79)

מכבי קרית מלאכי - הפועל נחלת יהודה 1:2
לקרית מלאכי: אסי אסולין (90), אהרון אלמי (92). לנחלת יהודה: שרון מרציאנו (5)

ליגה א' צפון

לעומת המתח בדרום, במחוז הצפוני הכל סגור ומסוגר. אחווה עראבה של המאמן סמיר עיסא ממשיכה לשלוט בליגה, ובסיטואציה מסוימת היא יכולה להבטיח את העלייה כבר במחזור הבא, כאשר נותרו עוד שישה משחקים לסיום העונה. היום, ניצחה עראבה 0:2 את מכבי טמרה משערים של מוסא שעבן (53) ויניב אברג'יל (59).

מנגד, אסי גלבוע המשיכה לאבד נקודות כשסיימה רק ב-1:1 נגד בית"ר משהד. אלעד וענונו (12) הוביל את משהד, גיא צרפתי (62) איזן. גם הפועל כפר קנא איבדה נקודות כשסיימה ב-1:1 נגד עירוני שלומי/שפרעם. איציק נאש (83) הוביל את כפר קנא, ענאן בושנק (87) איזן.

הפועל הרצליה עלתה למקום השני לאחר ניצחון ביתי 2:3 על עירוני אום אל פאחם. עוז אחדות כבש ראשון בדקה ה-30 והשלים צמד בדקה ה-47, לאחר שער שוויון של אלכסיס ויינשין (45). יניב דוד, ששיחק בעונה שעברה בהפועל פתח תקוה, כבש את השלישי להרצליה (52) ובילאל עאד רק צימק רבע שעה לסיום.

משחקים נוספים:

הפועל עפולה - עירוני טבריה 1:0
לטבריה: אבי עמר 25

מכבי השקמה/רמת חן - מכבי צור שלום 1:0
לצור שלום: יוסי וענונו (48)

מכבי כפר קרע - בית"ר צפת 1:0
לצפת: שרון אזולאי (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully