וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן טל: "האדום הרס לי את שמחת הניצחון"

13.3.2009 / 18:25

קשר בית"ר ירושלים התייחס להיעדרותו מהמשחק הקרוב מול הפועל ת"א: "כל כך רציתי לשחק מולם". מיכאל זנדברג חזר לאימונים מלאים

לאחר יום חופשי, חזרה הבוקר (שישי) בית"ר ירושלים לאימונים והחלה את ההכנות לקראת המשחק מול הפועל תל אביב ביום שני. המאמן, ראובן עטר, חילק את השחקנים לשתי קבוצות באימון - השחקנים שפתחו בהרכב מול הפועל עכו בגביע (0:2) ערכו אימון קל, ואילו יתר השחקנים ערכו אימון מלא.

מיכאל זנדברג, שנעדר מהמשחקים האחרונים בגלל מתיחה במפשעה, חזר לאימונים מלאים. הקשר צפוי להיות כשיר למשחק הקרוב. את מקומו של עידן טל, שהורחק, מול עכו, צפוי לתפוס עידן ורד הצעיר. עבור טל, יהיה זה המשחק השני שהוא מחמיץ מול האדומים. הקשר התייחס לכך ואמר לאתר הרשמי של בית"ר: "הכרטיס האדום שספגתי הרס לי את השמחה על הניצחון מול עכו. זה משחק שני ברציפות שאני מפסיד מול הפועל תל אביב, ואחרי ההפסד שלנו שם רציתי כל כך לשחק מולם. אני לא רוצה להתייחס להרחקה, באופן אישי יהיה לי קשה מאוד לראות שוב את הקבוצה מהיציע, במיוחד מול הפועל תל אביב, ואני אחזק את החברים שלי לפני המשחק על מנת שיעשו את העבודה בצורה הטובה ביותר. אני מאמין בהם שהם יעשו את העבודה כמו שצריך ויתנו סיבה לקהל לשמוח".

בקבוצה מודעים למצבה של היריבה שתגיע למשחק אחרי 120 דקות, הפסד וללא שניים משחקני ההרכב: סמואל יבואה, שיחזור ארצה ביום שלישי, והקשר ביברס נאתכו שנפצע בתחילת המשחק מול מכבי חיפה. למרות זאת, בבית"ר מתייחסים למשחק כאל גמר גביע.

נכון ליום שישי בערב, נמכרו במכירה המוקדמת כ-6,000 כרטיסים והציפייה היא שעד ליום ראשון בערב תגדל הכמות בעוד כ-3,000 כרטיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully