וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלפטר דן וג'סיקה מיסונישניק זכו באליפות ישראל בריצת הרים

אגוד האתלטיקה קיים בפעם השלישית את האליפות באחד מענפי הספורט הקשים והמתפתחים בעולם. המנצחים ייצגו את המדינה באליפות אירופה

אליפות ישראל בריצת הרים השלישית הוזנקה היום (שישי) בשעת בוקר מוקדמת והעניקה לעשרות הספורטאים אפשרות להתחרות באחד מענפי הספורט הקשים והמאתגרים, המתפתחים באירופה ובארה"ב. בשעת בוקר מוקדמת במזג אוויר מצוין הוזנקה האליפות בקבוץ משמר העמק. הרצים רצו במסלול מיוחד שכלל מתלולים גבוהים ותנאי שטח קשים.

43 ספורטאים יצאו לריצה ו-39 סיימו אותה. בין הגברים, סלפטר דן מאתלטי אורן השרון הגיע במקום הראשון עם תוצאה של 59:02 דקות וזכה בתואר אלוף ישראל בריצת הרים לשנת 2009. צוריאל שביט מאתלטי אורן השרון הגיע במקום השני עם תוצאה של 1:01:35 שעות. ניתאי שטיין, גם הוא מאתלטי אורן השרון, הגיע במקום השלישי עם תוצאה של 1:02:48 שעות. חיים מלכה, שזכה במירוץ הראשון שנערך, דורג רביעי עם תוצאה 1:03:29 שעות. אגב, מלכה הוא המאמן של הרצים בשלושת המקומות הראשונים.

בין הנשים, ג'סיקה מיסונישניק ממועדון איילות הגיעה ראשונה בזמן של 56:31 דקות וזכתה התואר אלופת ישראל בריצת הרים. ג'סיקה הגיעה במקום השני באליפות ישראל בשנה שעברה. ורד אופיר ממועדון ארוחת הבוקר ירושלים הגיעה במקום השני עם תוצאה 58:06 דקות. ספקטור ג'סיקה מאתלטי אורן השרון הגיעה במקום השלישי עם תוצאה של 1:03:11 שעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully