וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גראפיט מדבר רק בכפולות של שלוש

החלוץ הברזילאי הנפלא של וולפסבורג כבש שלושער ועזר לקבוצתו להשיג ניצחון ליגה שישי ברציפות, 3:4 על שאלקה המאכזבת

המחזור ה-24 בבונדסליגה הראשונה בגרמניה יצא הערב (שישי) לדרך עם משחק שהבטיח הרבה בין וולפסבורג לשאלקה, וממש לא אכזב. כשהקבוצה הלוהטת של הליגה היא גם האטרקטיבית ביותר, אפשר לדרוש מבול שערים וזה בדיוק מה שקיבלנו בוולקסוואגן ארנה. וולפסבורג של פליקס מגאת ניצחה 3:4 את שאלקה והשיגה ניצחון שישי ברציפות. תתחילו לספור אותם ברצינות.

אם העונה הייתה מתחילה רק בפגרת החורף, וולפסבורג הייתה כעת במקום הראשון בטבלה. משהו טוב קורה לקבוצה של פליקס מגאת. המכונה המשומנת שלו ממשיכה לקרוע רשתות. הרביעייה שכבשה הערב לרשת שאלקה העלתה את מאזן הכיבושים ל-50. גראפיט, שממשיך להפציץ, כבר עומד על 17 - שער פחות מודאד איביסביץ' הפצוע. שאלקה, שפיטרה השבוע את המנג'ר, אנדראס מולר, יכולה סופית להיפרד מחלום האליפות ולהתחיל לסכם עונה כושלת בכל החזיתות.

האורחים היו אלה שעלו ליתרון בדקה השמינית. ג'רמיין ג'ונס מצא את הייקו ווסטרמן בפינת הרחבה, וזה ירה כדור שטוח לפינה של דייגו בנאליו. וולפסבורג השוותה בדקה ה-25. גראפיט הוכשל ברחבה ודייק בעצמו מהנקודה דקה לסיום המחצית הראשונה הפך גראפיט למבשל כשסידר לאדין דזקו, שנמצא בכושר נפלא, את השער השני של וולפסבורג.

הברזילאי הנפלא המשיך להלהיב את הקהל המקומי ובדקה ה-74 העלה את מאזנו ל-16 כיבושים, לאחר שניצל מסירה נפלאה של זבזדאן מוסימוביץ'. שתי דקות מאוחר יותר, צימק ג'ונס ל-3:2, אבל גראפיט לא היה מוכן לוותר. בדקה ה-84 המשיך פנימה מקרוב כדור קרן וחגג שלושער פרטי, בפעם השניה בתוך שבועיים. הדו קרב נמשך ובדקה ה-90 ג'ונס רשם בישול שני, הפעם לקווין קוראני, מה שלא מנע מוולפסבורג את הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully