וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבואה לא ישחק נגד בית"ר ירושלים

חלוץ הפועל תל אביב שנמצא בגאנה יצר קשר עם ראשי הקבוצה, אך הודיע שיגיע רק בשלישי. צפוי להיקנס. שיפור במצבם של נאתכו וידין

סמואל יבואה לא יגיע עד יום שלישי לארץ ויחמיץ את המשחק נגד בית"ר ירושלים בטדי ביום שני במחזור ה-23 של ליגת העל. בהפועל זועמים על החלוץ, שהיה אמור להגיע לארץ כבר אתמול ולהיות שותף במשחק מול מכבי חיפה בגביע. החלוץ יצר קשר עם הקבוצה רק הבוקר (שישי) והודיע כי ישוב ביום שלישי ארצה.

בהפועל לא מתכוונים לעבור בשקט על העניין ונראה כי החלוץ יספוג קנס כספי גבוה בגלל האיחור. גם בקרב שחקני הפועל זועמים על הגנאי. "כולנו מבינים שסמואל היה צריך לטוס", אמר אחד השחקנים. "אבל לנטוש אותנו בשבוע כל כך קריטי במשחקים שאמורים להכריע את העונה, זו פשוט אנוכיות לשמה. הוא כנראה לא מבין כמה הוא חשוב לנו, אחרת אין דרך להסביר את ההתנהגות שלו".

אגב, אמש נסגר חלון ההעברות ברוסיה ולא נרשמו שום פירסומים בתקשורת הרוסית על מעבר אפשרי של החלוץ הגנאי לליגה.

שיפור במצבם של נאתכו וידין

בקבוצה מודאגים בעניין הסגל ההולך ומתקצר של גוטמן מיום ליום לטדי. בכל זאת, אם אתמול היה נראה כי גם ביברס נאתכו ואביחי ידין לא ישחקו נגד בית"ר, כרגע המצב קצת יותר אופטימי אצל האדומים. נאתכו התקשר הבוקר לרופא הקבוצה, ד"ר משה לוינקוף, וציין שהוא חש טוב יותר. ביום שבת יורד הגבס מרגלו של הקשר והוא שוב ייבדק. רק לאחר הבדיקה יתברר מצבו ולמרות שהסיכוי שישחק נגד בית"ר נמוך, הצוות הרפואי של הקבוצה לא שולל עדיין את העניין. גם במצבו של ידין חל שיפור, וכרגע נראה כי יהיה כשיר. גם הוא, כמו נאתכו, ייבדק בשבת ואז תתברר חומרת פציעתו.

בסיום המשחק אתמול, יצאו האדומים מאוכזבים מאוד מהפסד לחיפה בפנדלים. אלי גוטמן ועוזרו יוסי אבוקסיס עודדו את השחקנים בחדר הלבשה. למרות המילים המנחמות היו כאלה שביקרו את החלטותיו של המאמן לגבי בחירת הבועטים בסיום. "חבל שנתנו לזהבי ובן בסט לבעוט", אמר אחד השחקנים. "הם אומנם בועטים טובים מאוד, אבל חסר להם ניסיון במעמדים כאלה. אלי היה צריך לתת לאנטבי וטופזאקוב לבעוט כי הם הרבה יותר קרי רוח".

בקבוצה אתמול הופתעו מכושרו המצוין של אנטבי, שבגיל 35 כמעט נראה הרענן ביותר משחקני הפועל על המגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully