וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי לשחקנים: "סוף סוף הוכחתם שאתם קבוצה"

13.3.2009 / 9:54

אנדרסון לא הצטרף לחגיגות ועזב מוקדם. שחר: "אם לא אניימה, היינו מנצחים לפני". קטן: "שברנו מנחוס? רק אם ניקח הגביע נוכל להגיד את זה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

במכבי חיפה חגגו אמש את הניצחון על הפועל תל אביב עד השעות הקטנות של הלילה. השחקנים לא יצאו לבלות, אבל הקבוצה הגיעה לחיפה בשעות הלילה בהתאם לשעת סיום המשחק ובאוטובוס של הקבוצה החמיאו השחקנים בעיקר לחלוץ ת'מבינקוסי פנטאני ולשוער ניר דוידוביץ'.

ההתרגשות בחדר ההלבשה הייתה גדולה ובראש החוגגים עמד דווקא השוער המחליף אמיר אדרי, שלא הפסיד לשבח את דוידוביץ' והשתולל כאילו הוא עצמו הדף את הפנדלים. הבעלים יעקב שחר נכנס לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "כל הכבוד, הוכחתם שאתם גברים", לחץ את ידי השחקנים והחמיא לשוער שלו שהדף שתי בעיטות מתוך ארבע ההחמצות של הפועל. אפילו סגנו, עוזי מור, נראה במצב רוח מרומם מהרגיל וכשהשוער נכנס לחדר ההלבשה הוא אמר לו בציניות: "מה זה, למה אתה כזה עצוב? כנראה שהזדקנת, הא?". דוידוביץ' חייך ועלה לחדר ההלבשה כשהוא מוקף בשחקנים.

"סוף סוף הוכחתם שאתם קבוצה", אמר המאמן אלישע לוי לשחקניו, ולא הוסיף הרבה על המשחק. שחר עצמו נראה מאוד מאוכזב מהמחצית הראשונה ובסיום אמר לאנשיו בקבוצה: "באתי בדקה ה-18, אבל עד הדקה ה-40 לא ראיתי בעיטה לשער. הייתה לנו מחצית שניה פנטסטית. השוער שלהם (אניימה) הציל כמה גולים. אם לא הוא, היינו מנצחים הרבה לפני, בהארכה או ב-90 דקות". אייל גולסה ואוסיי רנספורד, שהפגינו יכולת סבירה, ימשיכו לשחק עם נעליים ירוקות בטענה שזה מביא מזל לקבוצה. בקבוצה היה מי שאמר אתמול שלא מספיק שחקנים באים לעזור ליניב קטן בהתקפה, בעיקר משום שהמשחק נבנה עליו. קטן היה מוקף בארבעה שחקני הפועל בכל פעם שקיבל את הכדור והתקשה לשחרר אותו לשחקן פנוי.

הבלם ווסט אנדרסון יצא מכיוון חדרי ההלבשה לאוטובוס הקבוצה כשהוא לא מרבה להשתתף בשמחה ולא דיבר עם השחקנים. אגב, השחקן היחיד שזכה לביקורת מהמאמן במחצית היה הבלם ליאוניד קרופניק. המאמן העיר לו על כך שהרחיק מספר כדורים סתמיים ולא היה מרוכז. מלבד דוידוביץ' ופנטאני, גם בירם כיאל זכה למחמאות. מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן כעס אליו במהלך המשחק. הוא פנה לקשר ואמר לו: "מה אתה חושב שאתה עושה?", תוך שהוא מצביע על ביברס נאתכו. בחיפה ציינו אתמול לטובה גם את מאמן השוער יורם רוזנברג, שניכר כי הוא מבצע עבודה טובה עם השחקנים. "במחצית השניה הפלנו את הפועל תל אביב מהרגליים", אמרו בקבוצה.

"אני חושב שהחצי הראשון שלנו לא היה כל כך טוב, אבל במחצית השניה השתפרנו והגענו למצבים", אמר הבוקר הקפטן יניב קטן. "ספגנו שער משום מקום ואני שמח שבסופו של דבר הקבוצה ידעה לחזור. בסופו של דבר בשביל גביע צריך לעבוד, עברנו שלב ולא חשוב באיזה דרך. עברנו קבוצה טובה והפנים עכשיו למשחק ביום ראשון נגד בני יהודה". קטן נשאל האם הקבוצה שברה את ה"מנחוס" בפנדלים. "מנחוס בפנדלים?", ענה הקפטן. "אם ניקח את הגביע אז נוכל להגיד ששברנו אותו".

ארבייטמן הוסיף: "סוף סוף ניצחנו את הפועל בבלומפילד, אני חושב שהגיע הזמן להחזיר את הגביע לחיפה אחרי הרבה מאוד זמן. ללא ספק, הקבוצה היותר טובה ניצחה היום".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully