וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחממים מנועים באינדיאן וולס

בטורניר הגדול שנערך בקליפורניה לא נרשמו הפתעות בסיבוב הראשון של הגברים. ליובצ'יץ', יואיט, גולביס וקולשרייבר עלו לסיבוב השני

טורניר אינדיאן וולס, אחד הטורנירים הגדולים ביותר בסבב הטניס העולמי המחלק פרסים בסך ארבעה מיליון וחצי דולרים, יצא לפני מספר ימים לדרך עם משחקי הסיבוב הראשון בקרב הנשים. הלילה (בין חמישי לשישי) נערכו משחקי הסיבוב הראשון אצל הגברים.

בין התוצאות הבולטות ניתן למנות את הטניסאי הקרואטי איבן ליובצ'יץ', שלא התקשה והעפיל לסיבוב השני, לאחר ניצחון על קי ניקישורי היפני 3:6, 3:6. בסיבוב השני הוא יפגוש את בן ארצו, מריו אנצ'יץ'. ארנסט גולביס הלטבי גבר על קווין קים האמריקאי בשתי מערכות 3:6, 4:6 וישחק בסיבוב השני נגד איגור אנדרייב. טימוראז' גבאשווילי הרוסי הדיח את חוסה אקסוסו לאחר שינצח אותו בשלוש מערכות 2:6, 6:4, 3:6, ובסיבוב השני יתעמת עם ג'ו וילפריד צונגה, שגם עלה אוטומטית לסיבוב השני.

גם המטווח האוסטרלי לייטון יואיט עלה לסיבוב השני, לאחר שגבר על יאן הנריך הצ'כי 6:7, 3:6. ליואיט מחכה בסיבוב השני פרננדו גונזאלס הצ'יליאני. פיליפ קולשרייבר הגרמני עקף בדרכו לסיבוב השני את ג'וליאן בנטו הצרפתי אחרי ניצחון 2:6, 3:6, והוא יתמודד מול ניקולאי דוידנקו על הזכות להעפיל לסיבוב השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully