וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די נטאלה: "שיחקנו כדורגל יפהפה"

אודינזה, שנותרה האיטלקית היחידה באירופה, ניצחה 0:2 אל המחזיקה זניט בגביע אופ"א. יוז ורייט פיליפס מרוצים מניצחון מנצ'סטר סיטי

אחרי ההדחות של רומא, אינטר ויובנטוס מליגת האלופות השבוע ואחרי שמילאן, סמפדוריה ופיורנטינה הודחו מגביע אופ"א כבר לפני מספר שבועות, נותרה אודינזה הנציגה היחידה של איטליה במפעלים היבשתיים.

אמש (חמישי) גברה הקבוצה 0:2 על מחזיקת הגביע זניט סט. פטרסבורג במשחק הראשון ביניהן בשמינית גמר גביע אופ"א והשיבה טיפה קטנה של כבוד לכדורגל של ארץ המגף.

אודינזה המתינה בסבלנות עד שפאביו קוואליירלה כבש את הראשון בדקה ה-85 ואנטוניו די נטאלה הכפיל מהנקודה הלבנה מעט לאחר מכן ואחרי המשחק אמר: "שיחקנו כדורגל יפהפה ולמרות שנראה היה שהמשחק יגמר ב-0:0, עבדנו קשה והשגנו את מה שהגיע לנו. ניסע לרוסיה עם יתרון של שני שערים ונהיה צריכים לנסות לשחק כמו ששיחקנו הערב. אם נעשה את זה, נעלה לרבע הגמר".

גם המאמן, פסקוואלה מרינו, השמיע דברים דומים: "אני מרוצה מהיכולת ולדעתי השגנו ניצחון שהגיע לנו. יצרנו מצבים ושיחקנו עם אופי. לא הייתי מרוצה מהתוצאה המאופסת, אבל אני שמח שהמשכנו ללחוץ במטרה לנצח".

יוז: "נוכל לכבוש גם בדנמרק"

מנצ'סטר סיטי, שניצחה אתמול (חמישי) 0:2 את אלבורג הדנית בשמינית גמר גביע אופ"א, השיגה לעצמה יתרון חשוב לקראת משחק הגומלין ונהנתה שוב מכושרו המצוין של שון רייט פיליפס. הקשר שהגיע בקיץ מצ'לסי הצטיין וכבש בניצחון על אסטון וילה בליגה ואתמול כבש בבעיטה מחוץ לרחבה.

"אני חושב שכל הקבוצה שיחקה בצורה מדהימה", אמר רייט פיליפס אחרי המשחק, בשעה שקרסולו נחבש והוצמדה לו שקית עם קרח, "הקרסול שלי קצת כואב, אבל זה לא משהו רציני".

"זו תוצאה חיובית וכך גם השמירה על רשת נקייה", אמר מאמן הקבוצה, מארק יוז, "יכולנו לכבוש יותר. היו לנו הזדמנויות לגמור את זה כבר היום, אבל אנחנו יוצאים לשם עם 0:2 ובתחושה שנוכל לכבוש שערי חוץ. אז יהיה להם קשה לחזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully