וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארידו וגלבאן ימשיכו עונה נוספת בבני יהודה

הנהלת המועדון החליטה לממש את האופציה על השניים והודיעה לסוכניהם. אוהדי הקבוצה זכו בפרס "הקהל ההוגן" של הסיבוב השני

אתר רשמי

צילום וידאו: רענן ברנובסקי
עריכת וידאו: רן צימט

למרות שנותר עוד סיבוב שלם עד סיום הליגה, הנהלת בני יהודה כבר החלו לעסוק מאחורי הקלעים בהכנות לקראת העונה הבאה. ההחלטה הראשונה שהתקבלה וקשורה לסגל השחקנים היא השארתם של צמד הזרים, הבלם הקולומביאני איבן גארידו והקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן, לעונה נוספת במועדון. סוכניהם של השניים כבר קיבלו הודעה רשמית על כך שבני יהודה תממש את האופציה על השארתם של גארידו וגלבאן בשכונה גם בעונה הבאה.

בתוך כך, ערכו היום (חמישי) שחקני הקבוצה אימון נוסף לקראת ההתמודדות נגד הירוקים ביום ראשון. למעט הקשר הפצוע אלי אברבנל, עמד לרשותו של המאמן גיא לוזון סגל מלא. למרות העובדה שנותרו עוד שני אימונים עד המשחק נראה כי לוזון לא צפוי לערוך שינויים בהרכב לעומת ההרכב שפתח בנצחון במשחק החוץ בסכנין בשבוע שעבר.

מועדון בני יהודה זכה הערב לכבוד גדול כאשר אוהדי הקבוצה קיבלו הערב את פרס הקהל ההוגן לסיבוב השני בליגת העל. בטקס שנערך במגרש בשכונת התקווה. מנכ"ל הקרן החדשה לישראל אליעזר יערי נכח בטקס והעניק את הפרס ליושב ראש בני יהודה חזי מגן ולנציגי ארגון האוהדים "אריות יהודה" כפיר עמר ורמי מזרחי. האוהדים הזהובים קיבלו אביזרי עידוד בשווי של כ-5,000 ש"ח. אוהדי בני יהודה התאכזבו מאוד מהעובדה שיושב ראש ההתאחדות אבי לוזון שהוזמן, לא הגיע לבסוף למרות הפרסומים המוקדמים על השתתפותו בטקס.

"אנחנו קבוצה אותנטית"

"לכבוד הוא לנו שהאוהדים שלנו זכו בפרס הקהל ההוגן", אמר חזי מגן בסיום הטקס. "קיבלתי הרבה טלפונים בימים האחרונים מאנשים שתהו איך זה יכול להיות שהקהל של בני יהודה הוא הקהל ההוגן ביותר. ואני אומר כן, זה יכול להיות. חמש שנים לא עמדנו לדין במקרים של אלימות, יש לנו אפס שקלים בקנסות. בני יהודה מוכיחה את כוחה על הדשא וביציעים. הוכחנו שאנחנו קבוצה אותנטית שמייצגת ציבור רחב של אנשים. ואני מקווה שנתן להם השנה הרבה סיבות לשמוח".

זה טקס יפה ומרגש", הוסיף היו"ר. "אני מלווה את הקהל שלנו שש שנים. יש לנו קהל גדול והוגן שהולך וגדל במספרו. בשנה שעברה האוהדים שלנו צבעו מדינה שלמה בכתום והשנה הם עזרו לנו להגיע להישגים. אני מקווה שנגמול להם עם תואר בסוף העונה, או לפחות עם כרטיס לאירופה".

מגן כבר מביט קדימה אל עבר משחק הקבוצה מול הירוקים ואומר: "ניצחון על חיפה ביום ראשון ישרת מאוד את המטרה הזאת, אנחנו מתכוננים כמו לכל משחק. אנחנו רוחשים למכבי חיפה הרבה כבוד, אך נשתדל לנצח".

עדכון ראשון: 12.3 21:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully