וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: סוס טרויניה בשרון

טטיאנה טרוינה הוליכה את רמה"ש לניצחון חוץ ענק, 60:79 על בנות השרון. מכבי רמת חן ניצלה זאת ועלתה למקום השני עם 69:79 על חולון

המחזור ה-21 של ליגת הנשים בכדורסל עמד בסימן המשחק בין המדורגת ראשונה, רמת השרון, מול המדורגת שניה, בנות השרון, כששתיהן מחפשות להשתלט על הפיסגה. אלא שנכון להיום, יש רק מובילה אחת אמיתית, והיא רמת השרון. קבוצתה של אוסטפלד המשיכה את הדריסה שלה בתקופה האחרונה וחזרה עם ניצחון חוץ גדול, 60:79 על קבוצתו של שיקי פלח. עוד קודם לכן אירחה השלישית בטבלה, מכבי רמת חן אל אליצור חולון וגברה עליה 69:79. רמלה ניצחה את אשדוד 81:89 והבטיחה את מקומה ב-4 האחרונות. מכבי נתניה ניצחה ניצחון טכני את מתנ"ס תל כביר 0:20.

בנות השרון - רמת השרון 79:60

שחקניותיה של אורנה אוסטפלד מוליכות את הליגה, ולאחרונה הן מראות עד כמה בדיוק הן ראויות למקום הזה. אחרי שבמחזור הקודם מחצו ללא קושי את רמת חן, הפעם הגיעה תורן של בנות השרון, שחטפו על הראש בבית. האורחות אותתו כבר בפתיחה על מה שהולך להגיע והוליכו ב-12 הפרש בסיום הרבע הראשון. טטיאנה טרוינה וחברותיה לא הורידו את הרגל מהגז והגיעו עד 18 הפרש בסיום המחצית. המארחות ניסו להציל מעט מכבודן וצימקו, אבל ברמת השרון נתנו את הכל, הגדילו את ההפרש ויצאו עם ניצחון ענק.

טרוינה רשמה ערב נהדר והוליכה את קלעיות רמת השרון עם 24 נקודות (5 מ-8 לשלוש), אבוני הופמן רשמה 18 ו-11 ריבאונדים וג'יה פרקינס הוסיפה 16. לבנות השרון: שארדיי יוסטון 22 ו-13 ריבאונדים, קלי שומאכר 10 נקודות.

מכבי רמת חן - אליצור חולון 69:79

ברמת חן דיברו השבוע בעיקר על דרכים להתאושש מהתבוסה הקשה שספגה הקבוצה במחזור הקודם מול המוליכה, רמת השרון, ונראה היה שמול האחרונה בבית העליון, משימת ההתאוששות תהיה נוחה יותר. המארחות פתחו חזק ועלו ליתרון 9 בסיום הרבע הראשון, חולון נתקעה בהתקפה והיתרון תפח עד 13 במחצית. דווקא אז התעוררו בחולון והצליחו לצמק מעט, אבל רמת חן שמרה על ההפרש והשיגה ניצחון לא פשוט, אך חשוב.

שי דורון הוליכה את קלעיות רמת חן עם 19 נקודות, להן הוסיפה גם 6 ריבאונדים, נועה גנור הוסיפה 16 נקודות ו-4 אסיסטים בעוד לטויה פרינגל הוסיפה 15. לחולון: אדווינה בראון (11 ריבאונדים, 8 אסיסטים) ואדנישה קרי קלעו 18 כל אחת.

אליצור רמלה - מכבי אשדוד 81:89

האלופה עדיין לא נראית ככזאת, אבל לפחות הצליחה להבטיח את מקומה ב-4 האחרונות, אחרי שגברה על המדורגת חמישית, וגמרה לה באופן רשמי את העונה. השתיים היו צמודות בפתיחה, אבל רבע שלישי מצויין של רמלה, בו רצו המארחות ל-11:23 הביא להן את המשחק. אשדוד עוד עשתה קולות של חזרה ברבע האחרון והצליחה להתקרב, אבל זה לא הספיק.

שרי סאם הוליכה את קלעיות רמלה עם 27 נקודות ו-9 ריבאונדים, בעוד אינה גורביץ' נותנת משחק נהדר של 16 נקודות ו-6 אסיסטים. מנגד הציבה אשדוד את טאשה האמפרי המצויינת שקלעה 30 נקודות הוסיפה 10 ריבאונדים, אבל קיבלה תגבור רק משריל בייקר עם 19.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully