וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "מי שיש עליו לחץ מיותר, נשחרר אותו"

12.3.2009 / 20:02

מנג'ר מכבי ת"א התייחס לנאיביות של שחקניו: "אנחנו לא רודפים אחרי אף אחד עם אקדח". אורי שטרית ואיגור טומאסיץ' צפויים לחזור להרכב

ברני ארדוב

צילום: רענן ברנובסקי. עריכת וידאו: רן צימט

שחקני מכבי תל אביב ערכו הערב (חמישי) אימון לקראת משחק החוץ נגד הפועל פתח תקוה בשבת באורווה. סגל כמעט מלא עמד לרשותו של המאמן, אבי נמני, מלבד דור מלול הפצוע. גם הערב ערך נמני מספר שינויים וניסיונות לגבי ההרכב הפותח. שינוי אחד כמעט ודאי הוא חזרתו של אורי שטרית לעמדת המגן השמאלי, על חשבונו של שירן ייני, כאשר גם בעמדות הבלמים נראה כי צפוי שינוי.

היום תורגל איגור תומאסיץ' במרכז ההגנה ונמני צפוי לפתוח עם אבי יחיאל או משה מישאלוב. מי שעוד יחזור לסגל הוא הקשר יוסי שבחון שהחלים מפציעה ברגלו ועורך אימונים מלאים, וגם הקשר ג'ונתן אסוס שבילה זמן רב באימונים אישיים ומחוץ לסגל, צפוי להתלבש למשחק בשבת ויפתח אותו על הספסל.

נמני עצמו מודע לבעייה העיקרית של קבוצתו, שנעוצה בחוסר האכפתיות של שחקניו: "אין פתרונות קסם לדברים האלה. הליגה תיגמר ב-31 במאי וכל משחק חשוב. מי שחושב שהליגה נגמרה טועה, אנחנו לא רוצים להיכנס למאבקי התחתית. מכבי כבר היתה במאבקי הישרדות קשים יותר, ואנחנו לא רוצים להגיע לזה השנה. בשביל זה נצטרך לעבוד קשה בחודש הקרוב".

נמני, שהגיע לקבוצה על תקן של הרבה יותר ממאמן, חושב שחלק מהשחקנים לא מבינים את גודל האחריות שעל כתפיהם: "לשחק במכבי זה שונה מלשחק במקומות אחרים, השחקנים צריכים להתמודד עם זה בהתאם, נעזור למי שקשה לו ולמי שיש עליו לחץ מיותר נשחרר אותו מזה. אפשר להגיד הרבה דברים שגורמים ללחץ, במכבי זה יותר קשה אבל עדיין מדובר רק בכדורגל, צריך ליהנות ולהביא תוצאות. אנחנו לא רודפים אחרי אף אחד עם אקדח ולא מדובר בעניין של חיים ומוות".

גם קשר הצהובים, גיז'רמו ישראלביץ' מודע למצב הקבוצה: "ברור שאנחנו רוצים לחזור לנצח, ואם נמשיך להציג את היכולת שהצגנו בדרבי נצליח לנצח במשחקים הקרובים". ישראלביץ' ציין כי אין הוא מעוניין להפנות את האשמה על שחקנים אחרים בקבוצה, והעדיף להסתכל על יכולתו שלו: "אני תמיד נותן הכל ולפעמים זה הולך ולפעמים לא. ניתן את הכל בשבת ונראה מה יהיה אחרי זה. צריך לדבר על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully