וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם גבעת שמואל בדרך לאיחוד?

12.3.2009 / 19:38

הקבוצה של מוטי אמסלם עשויה להתאחד עם קרית אונו וגני תקווה לאחר שראש העיר יוסי ברודני יוזם הקמת קבוצה איזורית -מכבי בקעת אונו

עתידה של מ.כ גבעת שמואל ניצב באפלה מאז חודש נובמבר, אז נבחר לראשות עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני, שחרט על דגלו קיצוץ משמעותי בתקצוב קבוצת הכדורסל. בגבעת שמואל הביעו לכל אורך התקופה מנובמבר אופטימיות וטענו לשיחות חיוביות עם ראש העיר החדש ונראה כי שיחות אלו הובילו אותו ליזום צעד שעשוי ליצור את הקבוצה השלישית המאוחדת בליגת העל אחרי בני השרון והפועל גליל עליון/גלבוע – מכבי בקעת אונו. ברודני פנה אל ראש עיריית קרית אונו יוסי נשרי ואף שוקל פניה אל ראש מועצת גני תקווה אבישי לוין, שאלו יעזרו בתקצוב קבוצת הכדורסל שתייצג את כל האיזור.

נשרי נכח במשחק הליגה האחרון של גבעת שמואל מול מכבי תל אביב, ואף חילק ביחד עם ברודני את תואר המאמן המצטיין של חודש פברואר לאורן אהרוני. נראה כי שיתוף הפעולה יממן רק את קבוצת הבוגרים של המועדון ואילו מחלקת הנוער תתופעל מתקציב עצמאי. מי שעשוי לתמוך במהלך ולהיות אחד מהספונסרים הוא דורון הרציקוביץ', אחיו של בעלי מכבי תל אביב לשעבר לוני הרציקוביץ', שכבר היה שותף בגבעת שמואל בשנת 1996, עת היה מיקי ברקוביץ' מעורב במועדון. בגבעת שמואל אישרו את עצם הרעיון אך מסרו כי כרגע אין כל מגעים בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully