וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד נשים: בני הרצליה זכתה בגביע

השחקניות של נורית כהן סיימו משחק מצוין עם ניצחון 25:30 על מכבי חולון ואספו גביע שלישי בארבע השנים האחרונות. נטלי ברטו הצטיינה

קבוצת הכדוריד נשים של בני הרצליה זכתה בגמר גביע המדינה ואספה תואר ראשון העונה באולם העירוני ברעננה. הקבוצה, שמוליכה את הבית העליון בליגה, ניצחה את מכבי מ.כ. חולון 25:30 והשלימה זכייה שלישית בארבע השנים האחרונות.

המשחק נפתח בצורה שקולה והקבוצות הציגו הגנות נרפות וכשתמר ירושלמי נכנסה למשחק, הרצליה החלה ליטול את ההובלה. גם נטלי ברטו הייתה טובה, וסיימה כמבקיעה המצטיינת עם תשעה שערים, מה שיצר לקבוצתה את המומנטום ואת הפער שנפתח לקראת סיום המשחק.

"יש לי שחקניות מדהימות", סיפרה בסיום מאמנת הקבוצה, נורית כהן. "יש לנו מועדון ענק עם לוחמות שנתנו הכל על המגרש. מה שמייחד אותנו זה שאנחנו קבוצה וכל אחת נתנה את כולה. זכינו בגביע המדינה ואנחנו עם הפנים לתואר הבא".

דן אביב, מאמן הקבוצה המפסידה, שתיאלץ להישאר עם מאבקי הליגה, סיפר: "עשינו כל מה שאנחנו יכולים. הרצליה הייתה טובה יותר, אבל אני חושב שהבאנו הרבה כבוד בעצם ההגעה שלנו למעמד. חשוב מי מנצח, אבל חשוב גם מה שאתה נותן, ואני שמח שנתנו את מה שהיה לנו. ננסה לזכות גם בשנה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully