וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאריס-ניס: ג'רמי רוי סיים ראשון את הקטע החמישי

הרוכב הצרפתי סיים לראשונה בקריירה ראשון והקדים את ווקלר ומרטין. קונטאדור לא סיים בין ה-30 הראשונים ונותר במקום הרביעי הכללי

הקטע החמישי במרוץ פאריס-ניס בישר טובות לג'רמי רוי, הרוכב הצרפתי, שסיים בפעם הראשונה בקריירה שלו במקום הראשון. הרוכב בן ה-25, שסיים במקום האחרון את הקטע הקודם של המירוץ, הקדים את תומאס ווקלר, בן ארצו, ואת טוני מרטין מגרמניה, אחרי 204 קילומטר של מסלול שהחל באנונאי והסתיים בואלון פונט דארק.

"סיימתי במקום האחרון אתמול, אבל המשכתי", סיפר רוי בהתרגשות בסיום. התוצאה הטובה ביותר של רוי עד המרוץ היום הייתה המקום השני במהלך אחד המסלולים בשנה שעברה בטור דה פראנס. האכזבה מגיעה מצידו של אלברטו קונטאדור הספרדי, אלוף הטור דה פראנס, שהגיע פייבוריט למרוץ, אך עבר יום סולידי ונותר במקום הרביעי הכללי, 36 שניות לאחר המוביל סילביין שאבנאל מצרפת.

לקונטאדור תהיה הזדמנות לתפוס את המקום הראשון הכללי, כאשר ביום שישי יתקיים הקטע השישי שאורכו 182.5 קילומטר. את הטבלה המצטברת מוביל סילביין שבאנל הצרפתי (18 שעות, 32 דקות), אחריו חואן מנואל גראטה הספרדי (6+) ובמקום השלישי חואן אנטוניו פלצ'ה הספרדי (36+).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully