וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליאני: "הסיבה להדחת האיטלקיות - כלכלית"

סגן נשיא מילאן מצא את הגורם המרכזי להפסדים של שלוש האיטלקיות לנציגות אנגליה בליגת האלופות, והזהיר: "אנו עלולים לאבד את הדירוג"

ערפל הקרב בליגת האלופות התפזר, ובסיומו נותרו האנגליות לעמוד אחרונות, כשניפנפו מדרכן שלוש איטלקיות והותירו את ארץ המגף ללא אף נציגה בין שמונה הגדולות של המפעל. מילאן אמנם לא הייתה שם הפעם, אבל למועדון האיטלקי המצליח ביותר באירופה, זה שהודח השנה בשלב ה-1/16 של גביע אופ"א על ידי ורדר ברמן, יש הסבר פשוט לתופעה.

"המשבר הכלכלי הוא הסיבה לכך שכל האיטלקיות מחוץ לתחרות", אמר סגן נשיא מילאן, אדריאנו גליאני, בראיון ל'רדיו קיסקיס'. "הודות לעובדה שהאנגליות מחזיקות באיצטדיונים משלהן וממלאות אותם כמעט עד אפס מקום, זה מקנה להן עליונות כספית על פנינו. לפני עשור אנחנו עשינו הרבה יותר כסף מהספרדיות והאנגליות, ולכן גם שלטנו באירופה. אם לא נעצור את הסחף אנו עלולים לאבד את הדירוג כליגה השלישית בגודלה וזה יהיה אסון".

גם ההדחה של היריבה העירונית אינטר בידי מנצ'סטר יונייטד לא הפתיעה את גליאני. "זו קבוצה נהדרת. אני רוצה להזכיר לכולם שהאחרונה שניצחה את יונייטד באירופה הייתה מילאן בחצי הגמר ב-2007, מאז הם ללא הפסד. גם ההפסד האחרון שלהם באולד טראפורד היה נגדנו, ב-2005".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully