וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אס”א שמרה על הגביע

מכבי ראשל”צ הובילה לכל אורך גמר הכדוריד נגד אס”א, אך לביא דאג לשער ניצחון בדקה האחרונה שקבע 22:23 והביא גביע שני ברציפות

הנייר הראה גם היום (חמישי) שהוא לא תמיד שווה הרבה בספורט. מכבי ראשון לציון התייצבה למשחק גמר הגביע נגד אס"א תל אביב עם הפסד אחד לכל אורך העונה ועם ארבעה ניצחונות במפגשים לאורך העונה נגד אס"א, אך בסופו של דבר דווקא אס"א סיימה עם הניצחון וזכתה זו השנה השנייה ברציפות בתואר לאחר 22:23 ענק.

ראשון לציון הובילה לכל אורך המשחק על יריבתה, ולא נראה היה שלאס"א יש את הכוח לעצור את סגנית האלופה. רק ביום שישי נפגשו שתי הקבוצות, אך ראשון לציון לא יצרה יותר מידי מתח וניצחה די בקלות. עידו לביא העניק את שער הניצחון דקה לסיום והוציא את החגיגות לדרך, לאחר שרק לפני שנה היה זה איציק חליפי שהבקיע שמונה שניות לסיום את שער הניצחון, גם אז נגד מכבי ראשון לציון.

ישראל ברנר, מאמן אס"א תל אביב, נשמע מאושר בסיום. אחרי דקות ארוכות ששחקניו לא נראו נחושים והתקשו להשוות את התוצאה, בסופו של דבר ההתלהבות בצד שלו הייתה עצומה: "האמנתי לכל אורך הדרך שאנחנו יכולים לעשות את זה. השחקנים נתנו את הכל על המגרש וידעתי שאם נעשה פעולות נכונות, אנחנו יכולים לנצח. עכשיו אנחנו הולכים להילחם על האליפות".

גלעד מאור, מאמן מכבי ראשון לציון, נראה כואב בסיום, ואמר: "זה אחד המשחקים האכזריים ביותר. זו מכה קשה מאוד, אבל זו דינמיקה של ספורט. יש לנו קבוצה טובה מאוד. אנחנו כבר פעם שלישית לא לוקחים גביע. אנחנו קבוצה טובה יותר מאס"א, אבל מי זוכר את זה. אני חושב שהמשחק הזה הגיע לנו. נשדדנו לאור היום בסוף המשחק. קשה לי לתאר איך אני מרגיש, יהיה לנו קשה מאוד לקום. אני מקווה שההפסד הזה לא יפיל אותנו לקרשים".

מהלך המשחק

המשחק נפתח בשליטת מכבי ראשון לציון, שעלתה ל-0:2 אחרי שני שערים של תום מטלון. אס"א ניסתה להיכנס למשחק, אך הזרים שלה לא פתחו טוב. למרות זאת, הכחולים השוו ל-2:2 ושמרו על השוויון בהמשך בזכות דקות טובות של איציק חליפי. מטלון כבש שער שלישי ויחד עם שער נוסף של חן בירנבאום ראשון עלתה ל-5:7.

ההגנות הרעות המשיכו לתת את אותותיהן ושתי הקבוצות הצליחו להבקיע שערים קלים. יניב ליפשיץ הבקיע פנדל שלישי במשחק ושמר את היתרון בצד הצהוב. מישה צ'אפ מאס"א החמיץ פנדל סמוך לסיום המחצית. דן מירקוס כבש את השער הראשון במחצית והוריד את קבוצתו בפיגור 13:12 להפסקה.

המחצית השנייה נפתחה בקצב מהיר כאשר מטלון וגל אברהם פתחו פער של שלוש, אך אס"א השתמשה בהתקפות המתפרצות כדי להבקיע. הכחולים פספסו הזדמנות למצוא את השוויון אחרי דקות טובות של רדויביץ', אך אברמוביץ' שמר את קבוצתו צמוד למוליכת הליגה על פער של שער באמצע המחצית.

למרות מומנטום טוב, אס"א הייתה יכולה להשוות בדקה ה-20 של המחצית השנייה, אך במקום זאת ראשון לציון הצליחה לשמור על היתרון ולהגדיל את הפער לאחר דקות של בצורת בזכות שער של יואב נאמן. אברמוביץ' הוריד את הפער ל-22:21 שלוש דקות לסיום ואיציק חליפי דאג לשוויון. עידו לביא הביא את היתרון הראשון לאס"א עם שער דרמטי לאס"א דקה לסיום, שקבע 22:23. אס"א שמרה על היתרון עד הסיום והשאירה אצלה את הכדור. ואת הגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully