וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר: "זה האתגר הכי גדול שהיה לי אי פעם"

רוג'ר פדרר, שנפרד מעוד מאמן, חוזר לסבב אחרי שישה שבועות ומתכונן להמשך הקרב מול רפאל נדאל: "הוא משחק את הטניס של חייו"

בפעם האחרונה שראינו אותו על מגרש טניס היא מירר בבכי אחרי ההפסד לנדאל, עכשיו רוג'ר פדרר חוזר למגרשים אחרי שישה שבועות בהם נעדר בגלל כאבים בגבו לקראת טורניר אינדיאן וולס (סך פרסים 4.5 מיליון דולר). כהרגלו, פדרר שב לסבב ללא מאמן אישי, אחרי שהחליט להיפרד מדארן קייהיל האוסטרלי.

פדרר, שאמור היה להתחרות בדובאי ובגביע דייויס, לקח את הזמן כדי להתאושש ולהתאמן עם קייהיל, אך שוב - בסופם החליט שהוא לא זקוק לעזרתו של איש מקצוע. "אחרי שהחלטתי לא להשתתף בשני האירועים האלה חשבתי שזו תהיה תקופה נכונה לבחון את האפשרות הזאת", אמר פדרר, "קייהיל הגיע לדובאי והתאמנו יחד, אבל אז החלטנו שלא נעשה את זה".

פדרר, שלאורך רוב הקריירה לא עבד עם מאמן צמוד, סיפר ש"בסופו של דבר הוא החליט בשביל שנינו, אחרי שהוא הגיע למסקנה שהנסיעות קשות לו מדי כאיש משפחה".

עוד מספר פדרר על ההחלטה שלא לשחק במשך שישה שבועות. "זו היה או לשחק עם כאבים ואולי להחריף את הפציעה, או לנוח מעט", אמר השוויצרי, שפספס את המפגש של מדינת מול ארה"ב, "המטרה שלי היא לשחק עוד הרבה שנים, כך שהייתי צריך להסתכל על הטווח הארוך. אני יודע שזה איכזב הרבה אנשים".

פדרר, 27, עדיין זוכר את המשחק האחרון שלו מול נדאל ("במשך ארבע וחצי מערכות שיחקתי מצוין"), ומחכה להמשך הקרב המסקרן שלו מול המדורג מספר 1 בעולם (המאזן כרגע הוא 6:13 לזכות הספרדי): "אני לא יודע כמה הוא עוד יכול להשתפר, ואני לא יודע כמה טוב יותר אני יכול לשחק, אבל אין ספק שכרגע הוא משחק את הטניס הכי טוב של חייו. מבחינתי זה סימן טוב, זה האתגר הכי גדול שהיה לי אי פעם".

כמו כן, פדרר התייחס לפרשת שחר פאר וטורניר דובאי: "דברים כאלה לא אמורים לקרות בספורט, ואני מקווה שלהבא זה לא יקרה יותר. אני שמח שלפחות לאחר מכן הם אפשרו לאנדי רם לשחק בטורניר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully