וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עכשיו נראה מה האופי האמיתי שלנו"

רצף הניצחונות של יוטה נקטע באטלנטה, בוזר הגיב: "אם אנחנו באמת קבוצה עילית, נתאושש מיד". גם בוסטון הפסידה, פירס: "אין תירוצים"

יוטה הגיעה הלילה (בין רביעי לחמישי) לאטלנטה עם רצף לוהט של 12 ניצחונות רצופים, אבל נבלמה עם הפסד 100:93 אחרי הצגה של ג'ו ג'ונסון שצלף 31 נקודות. ההוקס הפכו לקוטעי רצפים סדרתיים, אחרי שקילקלו מוקדם יותר העונה את רצף 11 הניצחונות של קליבלנד, מה שגרם לג'שו סמית', שרשם 22 נקודות ו-12 ריבאונדים, להצהיר בגאווה: "הוכחנו לכל העולם שאנחנו על אמת. כולם צריכים לקחת אותנו ברצינות מעכשיו, כי יוטה קבוצה נהדרת, ועובדה שפגשנו את אחת הגדולות של המערב ולא נפלנו ממנה".

ביוטה לא לקחו קשה את ההפסד, שעצר להם את המומנטום אך לא מנע מהם להמשיך להחזיק במקום הראשון בבית הצפון מערבי. "עכשיו נראה מה האופי האמיתי שלנו", אמר קרלוס בוזר בסיום. "אם אנחנו באמת קבוצה עילית, אז נתאושש מיד". ג'רי סלואן נשמע רגוע גם הוא: "שיחקנו היום נגד קבוצה טובה שפתחה את המשחק מצוין, והיה לנו קשה מאוד לחזור בהמשך. פשוט לא הייתה לנו מספיק אנרגיה בדקות הראשונות".

בבוסטון, לעומת זאת, מתחילים לדאוג ברצינות. אחרי ההפסד של הסלטיקס הלילה למיאמי 107:99 התרחקה האלופה למרחק של שני משחקים מקליבלנד שמובילה את טבלת המזרח, ואם הקשיים שלה ללא קווין גארנט ורייג'ון רונדו הפצועים יימשכו, יהיה לה קשה מאוד להשיג את הקאבס במירוץ אחרי יתרון הביתיות בסדרת גמר המזרח המסתמנת.

"אין לנו תירוצים", אמר פול פירס לאחר המשחק. "היו לנו מספיק הזדמנויות לנצח את המשחק הזה, הובלנו במחצית והצלחנו לחזור בדקות האחרונות למרות רבע שלישי נורא, אבל כנראה שחפרנו לעצמנו בור עמוק מדי. אנחנו חייבים להבין שאנחנו קודם כל קבוצת הגנה והניצחונות שלנו מגיעים משם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully