וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השדים יעצרו באדום?

אחרי ההצלחה בצ'מפיונס, ליברפול תנסה לעצור את מנצ'סטר יונייטד, שדוהרת עם 11 ניצחונות ליגה רצופים, כדי לפתוח מחדש את מאבק האליפות. יהיה צמוד

משחק מספר 34: מנצ'סטר יונייטד – ליברפול 1.7, 3.1, 3.8

משוחררות מלחץ שמינית גמר ליגת האלופות, מתייצבות שתי אריות הכדורגל האנגלי לקרב ליגה חשוב מאין כמוהו באולד טראפורד כדי להבין האם סיפור האליפות נגמר כבר עכשיו או שיהיה על מה להילחם עד הרגע האחרון. מנצ'סטר יונייטד, שנלחמת על כל תואר אפשרי, מקדימה בשבע נקודות את ליברפול ורק ניצחון של רפא בניטז ושחקניו ידליק ניצוץ לחובבי הליגה, כאשר נותרו עשרה מחזורים לסיום העונה, מה גם שליונייטד עוד ממתין משחק חסר.

מאזנים בליגה – מנצ'סטר יונייטד כאמור מדורגת ראשונה עם מאזן של 20 ניצחונות, חמש תוצאות תיקו ושני הפסדים; ליברפול מדורגת שלישית עם מאזן של 16 ניצחונות, עשר תוצאות תיקו ושני הפסדים.

בית/ חוץ – הביתיות של מנצ'סטר יוניייטד עוזרת לה לשאוב את רוב הניצחונות במשחקיה באולד טראפורד. מנצ'סטר יונייטד איבדה נקודות רק במשחק ביתי אחד, כאשר ב-12 מתוך 13 המשחקים שלה בבית היא ניצחה וגם מאזן השערים שלה מאיים ועומד על 30 לעומת חמישה. ליברפול לעומת זאת ספגה את כל ההפסדים שלה (שניים) במשחקי החוץ ובסך הכל ניצחה שמונה פעמים בחוץ ובארבע פעמים נוספות היא סיימה בתיקו.

ממוצעי כיבושים – מנצ'סטר יונייטד כבשה בממוצע 1.78 שערים למשחק וספגה 0.44; ליברפול לעומת זאת כבשה בממוצע 1.6 שערים למשחק וספגה 0.71.

מומנטום (בליגה) – מנצ'סטר יונייטד מגיעה אחרי ניצחון 1:2 על ניוקאסל, ניצחון 1:2 על בלקבורן, ניצחון 0:3 על פולהאם, ניצחון 0:1 על ווסטהאם וניצחון 0:1 על אברטון (בסך הכל 11 ניצחונות ליגה רצופים); ליברפול מגיעה אחרי ניצחון 0:2 על סנדרלנד, עוד קודם לכן היא הפסידה באותה התוצאה למידלסברו, סיימה ב-1:1 נגד מנצ'סטר סיטי, גברה 2:3 על פורטסמות וניצחה 0:2 את צ'לסי.

כובשי שערים – כובש השערים המצטיין במנצ'סטר יונייטד, ממש לא באופן מפתיע, הוא כריסטיאנו רונאלדו, שכבר כבש 12 שערים ונמצא במקום השני בטבלת מלך השערים. ווין רוני נמצא מאחוריו רק בשלושה שערים. דימיטאר ברבאטוב הוא הכובש השלישי של השדים האדומים והמאזן שלו עומד על שמונה שערים; בליברפול הכובש המצטיין הוא סטיבן ג'רארד, שכבש תשעה שערי ליגה, פרננדו טורס נמצא אחריו עם שמונה שערים, דירק קויט עם שבעה.

מפגש אחרון – במפגש האחרון בין שתי הקבוצות בליגה ניצחה ליברפול באופן מפתיע 1:2 במשחק שנערך באנפילד. קרלוס טבס אמנם כבש את שער היתרון ליונייטד, אך מיד לאחר מכן הגיעו שער עצמי של ווס בראון (דקה 27) ושער נוסף של ראיין באבל (77) כדי לקבוע את תוצאת הסיום.

הערכה – אנחנו הולכים על תיקו שישמור את הפער בין שתי הקבוצות על שבע נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully