וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בור ללא תחתית

במכבי ת"א מבינים שבמידה והם לא ינצחו את הפועל פ"ת, שארית העונה הופכת להיות קרבות הישרדות. הנה מספר המלצות למשחקי סוף השבוע

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 30.24 (10 ש"ח יניבו 302 ש"ח)

משחק מספר 1: הפועל רמת גן – הפועל באר שבע. שתי הקבוצות נמצאות עם עמדה מצוינת להעפיל העונה לליגת העל, כאשר כשהן פותחות את הסיבוב השני הן מקדימות בהרבה את מכבי אחי נצרת שנמצאת רק במקום השישי. בבאר שבע חגגו במחזור האחרון 0:4 ענק על הפועל רעננה, אך נראה שדווקא נגד רמת גן הם לא ממש ילקקו דבש. ההימור: איקס (2.4)

משחק מספר 21: וולפסבורג – שאלקה 04. וולפסבורג ממש מקווה לסיים את העונה עם מקום באירופה. הזאבים נמצאים במקום הרביעי עם 42 נקודות, כמו להופנהיים שנמצאת במקום השני, ולכן הסיבות לאופטימיות רבות. הקבוצה מגיעה אחרי חמישה ניצחונות רצופים, אך דווקא שאלקה תהיה נחושה יותר להשיג ניצחון. ההימור:2 (3.0)

משחק מספר 38: מכבי פתח תקוה – בני סכנין. פתח תקוה של רוני לוי מראה בינוניות מחזור אחר מחזור, והמאמן החדש שלה השכיל לנצח במשחקים הגדולים והחשובים, כלומר בדרבי ואת מכבי חיפה, כשמול יתר הקבוצות הלך לו פחות טוב. סכנין מגיעה עם מאמן חדש ומוטיבציה רבה ונראה שהיא לא תצא בידיים ריקות מהאורווה. ההימור: 2 (4.2)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 4.55 (10 ש"ח יניבו 46 ש"ח)

משחק מספר 49: ארסנל – בלקבורן. אחרי הניצחון הדרמטי על רומא בשמינית גמר ליגת האלופות ו-120 מתישות, ארסנל תתייצב באיצטדיון האמירויות למשחק ליגה נגד בלקבורן, שנלחמת בחלק התחתון של הטבלה. נראה שארסנל מזמן כבר איבדה עניין בליגה, למרות שברור לה שכדי לחזור לצ'מפיונס בשנה הבאה היא חייבת לנצח. ההימור: 1 (1.3)

משחק מספר 59: מכבי נתניה – הכח עמידר רמת גן. שחקניו של לותר מתיאוס דווקא מפשלים במאני טיים, ואחרי שנראה היה שהם הולכים להילחם בכל הכוח על האליפות, הם נחלשו והפסידו לפני שבועיים לבית"ר ירושלים. במחזור האחרון הגיע ניצחון דחוק 1:2 על עירוני קרית שמונה, אך הפעם הם יצליחו לשכנע קצת יותר. ההימור: 1 (1.25)

משחק מספר 64: הפועל פתח תקוה – מכבי תל אביב. כמה אפשר להפסיד ולהיכשל שואל את עצמו אבי נמני, שלא מצליח לשנות דבר בקבוצה הרשלנית שקיבל. מכבי תל אביב מגיעה למשחק אחרי הדרבי הכושל שבו נוצחה 3:1 ונראה שהפסד להפועל פתח תקוה יהיה שיאו של המשבר, שכן הצהובים ייאלצו באמת להתמודד נגד הירידה. ההימור: איקס (2.8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully