וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "הצהובים של עידן טל נבעו מטעויות שלו"

11.3.2009 / 22:13

מאמן בית"ר ירושלים בטוח שהקשר היה צריך להימנע מהרחקה בניצחון 0:2 על הפועל עכו. על המשחק: "השער המוקדם עשה לנו את החיים קלים"

ברני ארדוב

צילום: גדעון צנטנר. עריכה: איילת שולמן

בית"ר ירושלים לא הציגה כדורגל גדול הערב (רביעי), אבל בכל זאת ניצחה ללא קושי 0:2 את הפועל עכו ועלתה לרבע גמר גביע המדינה. ברק יצחקי ועמית בן שושן הבקיעו עבור הדאבליסטית, שאיבדה בדקה ה-63 את עידן טל אחרי כרטיס צהוב שני מיותר שימנע ממנו ליטול חלק במשחק הליגה ביום שני נגד הפועל תל אביב.

מאמן בית"ר ירושלים, ראובן עטר, אמר בסיום: "עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות, והשער המוקדם במחצית הראשונה בהחלט עשה לנו חיים קלים בהמשך". על הרחקתו של עידן טל: "הוא בורג חשוב בקבוצה והוא היה צריך להימנע משני הכרטיסים הצהובים שנבעו מטעויות שלו".

עטר אף התייחס לשאיפות לתואר, כשאמר: "אנחנו לא מדברים על זה, אבל יש תחושה באימונים ובמשחקים של רצון עז לא לוותר על זה. השחקנים הרבה יותר בטוחים בעצמם, ואפשר לראות את זה לפי כמות המצבים שקבוצות מגיעות נגדנו ולפי שמחת החיים במשחק".

כובש השער השני, עמית בן שושן: "היה משחק טוב שלנו בעיקר במחצית השנייה. שיחקנו טוב במיוחד עד ההרחקה, והשער שכבשנו במחצית הראשונה עזר לנו. היו לנו עוד שני מצבים לגמור את המשחק ויכולנו לחסוך לעצמנו את דקות המתח בסיום. יש לנו חוב קטן כלפי האוהדים לקראת המשחק מול הפועל תל אביב, נתאמן קשה ונגיע מוכנים ביום שני".

ירון הוכנבוים, מאמן הפועל עכו: "שיחקנו מול הקבוצה הטובה בארץ וגרמנו להם להראות בדקות רבות לא טוב. לא רצינו לבוא כמו אומללים ומסכנים ולהישאר מאחורה, אלא ללחוץ ולשחק כמו בליגה, אבל בכושר שברק יצחקי נמצא זה באמת מעבר לכוחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully