וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר עלתה לסיבוב השני באינדיאן וולס

הישראלית גברה בקלות על קתרינה בונדרנקו 2:6, 1:6 בטורניר היוקרתי בקליפורניה, ותפגוש בשלב הבא את מריון ברטולי, המדורגת עשירית

שחר פאר פתחה הערב (רביעי) ברגל ימין את הופעתה בטורניר אינדיאן וולס שבקליפורניה. הטניסאית הישראלית, המדורגת 49 בעולם, עלתה לסיבוב השני של הטורניר היוקרתי (סך פרסים של 4.5 מיליון דולר) אחרי ניצחון חלק 2:6, 1:6 על קתרינה בונדרנקו האוקראינית, המדורגת 59 בעולם.

פאר, שגברה על בונדרנקו במפגש הפדרציה בין שתי הנבחרות בחודש שעבר, פתחה את המשחק היטב וניצלה יום הגשות נורא של האוקראינית כדי להשיג שלוש שבירות במערכה הראשונה בה ניצחה בקלות 2:6. תחילת המערכה השנייה הייתה המשך ישיר של קודמתה, כשפאר ברחה ליתרון 0:3, והמשיכה לניצחון חלק 1:6 במערכה ולניצחון במשחק בתוך 56 דקות בלבד.

עבור פאר היה זה הניצחון הראשון בסבב מאז ההפסד לורה זבונרבה בחצי הגמר בפטאייה לפני כחודש, ויריבתה הבאה תהיה הצרפתייה מריון ברטולי, המדורגת עשירית בטורניר. המאזן בין השתיים עומד על 1:5 לזכותה של פאר, אך במפגש האחרון ביניהן הייתה זו ברטולי שניצחה בסיבוב השלישי בווימבלדון 2007, טורניר בו היא המשיכה כזכור עד לגמר.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully