וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אולימפיאקוס סיימה ראשונה בבית

וויצ'יץ' והלפרין סידרו ליוונים יתרון בהצלבה נגד ריאל לאחר ניצחון על טאו 80:88. ריאל ניצחה בשניות האחרונות את אלבה ברלין 82:83

שלב הטופ 16 הגיע הערב (חמישי) לסיומו עם ארבעה משחקים ותשובות סופיות לגבי משחקי הצלבה. העולות אמנם היו ידועות עד קודם, אך הקרבות על ראשות הבתים נותרו למלחמה. בקרב ישיר על המקום הראשון ניצחה אולימפיאקוס את טאו ויטוריה 80:88 וזכתה ביתרון בשלב ההצלבה נגד ריאל מדריד. פרוקום סופוט ניצחה את מילאנו 72:96 במשחק חסר חשיבות. בבית של מכבי תל אביב, ברצלונה סיימה ראשונה לאחר הניצחון על הצהובים. ריאל מדריד סיימה משחק קשה נגד אלבה ברלין, אך בסופו היא ניצחה 82:83.

בכך נשלמה תמונת המשחקים בשלב ההצלבה, שיימשך בין ה-24 למרץ ועד ה-8 באפריל. צסק"א מוסקבה תתמודד נגד פרטיזן בלגרד, ברצלונה תפגוש את טאו ויטוריה, פנאתנייקוס תשחק מול סיינה ואולימפיאקוס תתמודד נגד ריאל מדריד. הפיינל פור, שייערך השנה בברלין, יתקיים בין ה-1 ל-3 במאי.

טאו ויטוריה - אולימפיאקוס 88:80

אחרי שהבאסקים והיוונים העפילו לשלב ההצלבה, השתיים נאבקו במחזור האחרון של הטופ 16 על הבכורה כדי לזכות בדרך גם ביתרון הביתיות ברבע הגמר. המאבק ביניהן בפרננדו בואסה ארנה הבליט את היכולות ההתקפיות המצוינות של אולימפיאקוס, שנראית מוכנה להמשך המשחקים ואם לא יהיו הפתעות מיוחדות, עוד נמצא אותה בפיינל פור. היוונים השלימו ניצחון שני על טאו, שהפסידה בשלב רק לאולימפיאקוס.

גם ללא סופוקליס שחורציאניטיס וג'ורג' פרינטציס, אולימפיאקוס השתלטה על המשחק בשלב מוקדם ואל ההפסקה היא ירדה עם יתרון מבטיח 37:51. טאו הצליחה מעט לקזז בהפרש ברבע השלישי, אלא שערב גדול של שני האקסים של מכבי תל אביב, ניקולה וויצ'יץ' ויותם הלפרין, סידרו לאולימפיאקוס את הניצחון ואת המקום הראשון בבית. הקרואטי קלע 17 נקודות, הישראלי הוסיף 16 (4 מ-5 משלוש). היכולת הפושרת של איגור ראקוצ'ביץ' (שש נקודות), מלך הסלים של היורוליג, היה לרועץ עבור טאו. מירזה טלטוביץ' (16 נקודות) וטיאגו ספליטר (15) סיימו כקלעים המצטיינים בשורות טאו, אך זה לא ממש מנחם אותם.

* במשחק נוסף בבית שהתקיים לפרוטוקול בלבד ניצחה פרוקום סופוט 72:96 את מילאנו באיטליה והשיגה ניצחון ראשון ואחרון בשלב הטופ 16. ג'וביי תומאס סיים עם 22 נקודות למפסידים, קינטל וודס קלע 23 נקודות למנצחים.

ריאל מדריד - אלבה ברלין 82:83

הקבוצה מבירת ספרד אמנם החזיקה אצבעות למכבי תל אביב, אך הבשורות שלה לא ממש הגיעו מהיכל נוקיה. כך או כך, ריאל עשתה לעצמה חיים קשים, אך בסופו של דבר הצליחה לסיים עם ניצחון דחוק על היריבה הגרמנית, שמסיימת את השלב ללא אף ניצחון. אחרי ההפסד בשבוע שעבר לברצלונה, בריאל קיוו לפחות לסיים בטעם טוב את שלב 16 הגדולות, לאחר שהצעידו את ראשות הבית רוב הזמן.

אלא שאלבה ידעה שהיא נלחמת על הכבוד ונתנה את הכל כבר מההתחלה. עד המחצית היא שמרה על משחק מאוזן לגמרי וסיימה ב-40:40 את המחצית הראשונה. שלוש דקות לסיום היתרון של אלבה טיפס ל-73:80 אחרי נקודות של ג'וליוס ג'נקינס, אלא שמכאן קבוצתו נתקעה בהתקפה. ראול לופז דייק מהעונשין ובהמשך קבר שלשה וגם לואיס בולוק היה ערני במאני טיים. סל נוסף של לופז בדקה האחרונה העניק לריאל את הניצחון, שבסופו של דבר לא שינה יותר מידי עבור קבוצתו. אקסל הארוול היה המצטיין בשורות ריאל עם 18 נקודות, ג'רמיה מאסי עזר לו עם 14. באלבה הבולט היה בלאגוטה סקוליץ' עם 21 נקודות, ג'נקינס תרם 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully