וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שניידר: "בושינסקי זוכה לאמוני המוחלט"

11.3.2009 / 18:11

בעלי מכבי ת"א הכחיש מכל וכל פרסומים על שינויים שהוא כביכול מתכנן בצמרת המועדון. בוזגלו תורגל בהרכב השני. אסוס חוזר לסגל

בעלי מכבי תל אביב, אלכס שניידר, הגיב הערב (רביעי) בהודעה תקשורתית נדירה לפרסומים אודות שינויים פרסונליים שהוא כביכול מתכנן בצמרת המועדון. הבעלים אכן פנה למאיר שמיר, על מנת שייכנס למועדון כמשקיע, אך לא על חשבונו של היו"ר אביב בושינסקי. בסביבתו של שמיר אומרים כי בכל מקרה לא ברור אם הוא יענה בחיוב להצעה וזאת בגלל שזו איננה תקופה להרפתקאות כלכליות.

"הידיעה שפורסמה היום בתקשורת ומתייחסת לשינויים עתידיים בהנהלת המועדון אינה נכונה, בדגש על כל עניין פרסונלי הנוגע למכבי תל אביב", נכתב בהודעתו של הבעלים, " כל הפרסומים בידיעה הנוגעים ליו"ר המועדון ולבכירים אחרים במועדון, אינם נכונים ואינם עומדים כלל על הפרק. אגב, אביב בושינסקי הוא זה שהביא אותי לרכוש את מועדון הכדורגל מכבי ת"א וזוכה לאמוני המוחלט".

בתוך כך, שחקני הקבוצה חזרו היום להתאמן לראשונה מאז ההפסד 3:1 להפועל תל אביב בדרבי. כזכור, אמש נערכה אסיפה קבוצתית בהשתתפות ההנהלה במטרה להרים את רוחם של השחקנים, והיום, כאמור, הם חזרו להתאמן על כר הדשא. סגל כמעט מלא עמד לרשותו של המאמן אבי נמני, למעט הקשר דור מלול, שרגלו קובעה בסד מייוחד בגלל הפציעה בקרסולו. שאר השחקנים נטלו חלק באימון.

למרות שנותרו עדיין שני אימונים לקראת משחק החוץ מול הפועל פ"ת באורווה בשבת (19:30 ספורט 1), בחן נמני כבר היום מספר אפשרויות להרכב הפותח. שינוי אחד שנראה ודאי הוא חזרתו של אורי שטרית לעמדת המגן השמאלי על חשבונו של שרן ייני. גם הבלם ליאור ז'אן, שסיים עונש הרחקה, צפוי לחזור להרכב הראשון, כנראה על חשבון משה מישאלוב במרכז ההגנה.

לקראת תום התרגול הטקטי הוריד נמני את הקשר מאור בוזגלו להרכב השני, ותררגל במקומו את יוסי שבחון, שהחלים לגמרי מהפציעה ונראה טוב באימון.

שחקן נוסף שצפוי לחזור לסגל הקבוצה לקראת המשחק בשבת הוא הקשר ג'ונתן אסוס, שזה מספר שבועות לא היה בסגל הקבוצה עקב בעיות משמעת. אתמול בתום האסיפה הקבוצתית ערך אסוס שיחה אישית עם נמני, התנצל בפניו, ואמר לו כי חשוב לו להיות חלק מהקבוצה ומהסגל. אסוס לא תורגל בהרכב הפותח, אך צפוי להיות על הספסל מול הפועל פ"ת. החלוץ עמנואל מאיוקה צפוי גם הוא לחזור לסגל לאחר שלא התלבש בדרבי.

עדכון ראשון: 11.3 15:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully