וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן העבר בארי שיפמן הלך לעולמו

11.3.2009 / 13:06

קפטן גבת/יגור, שהניף את גביע המדינה בעונת 75/6, מת בגיל 63 בעת ששיחק כדורסל עם חברים. בועז ינאי: "אבידה גדולה של חבר יקר"

בארי שיפמן, 63, שחקן העבר של הפועל גבת/יגור, הלך לעולמו אמש (שלישי) בשעה ששיחק עם חברים כדורסל ביקנעם. שיפמן שימש כקפטן של גבת/יגור בשעה שזאת שזכתה בגביע המדינה בעונת 75/6, ופרש שנתיים מאוחר יותר. שיפמן נחשב לאחד השחקנים המובילים בכדורסל הישראלי בשנות ה-60' וה-70'. ב-11 עונותיו בליגה הראשונה קלע 2,394 נקודות, נתון הממקם אותו במקום ה-102 ברשימת קלעי כל הזמנים. שיפמן השאיר אחריו אישה ושלושה ילדים. הלוויתו תיערך היום (רביעי) בשעה 15:30 בבית העלמין בקיבוץ גבת. בנו של שיפמן, הרן, משחק בקבוצת הפועל בארי מהליגה הלאומית.

"אבידה גדולה של חבר יקר", אמר חברו של שיפמן לגבת/יגור, בועז ינאי, בראיון לאתר מנהלת הליגה, "מעבר לכדורסל גם נפגשנו הרבה מאוד. גם אחרי שהפסקנו לשחק כדורסל בצורה תחרותית, במסגרת חברתית ובמסגרת המשפחות. הוא היה ביקורתי כלפי מאוד עצמו, הוא לא דרש מאחרים מה שהוא לא דרש מעצמו בכל התחומים, היה בחור טוב, תמיד מוכן לעזור. נעים הליכות, לא הרים את הקול אף פעם, אבידה גדולה לכל מי שהכיר אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully