וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזר: "אנחנו מגביהים את רף הציפיות מאיתנו"

יוטה הלוהטת רשמה ניצחון 12 ברציפות, וקרלוס בוזר מרגיש: "אנחנו יכולים לנצח כל משחק". פרננדז שוחרר מבית חולים, אודום הורחק

יוטה ממשיכה לדהור. הלילה (רביעי) הג'אז השיגו את ניצחונם ה-12 ברציפות, 100:112 על אינדיאנה, והם רחוקים שלושה ניצחונות משיא המועדון - 15 ניצחונות ברציפות. יוטה, שתשחק באטלנטה, במיאמי ובאורלנדו במשחקיה הקרובים, עלתה במהלך הרצף שלה מהמקום התשיעי במערב עד למקום הרביעי, וכרגע היא רחוקה חצי משחק מיוסטון שבמקום השלישי.

"אני לא מייחס לזה יותר מדי חשיבות, נצטרך פשוט להמשיך לשחק משחק אחרי משחק", אמר המאמן ג'רי סלואן, אבל קרלוס בוזר חושב על ההמשך: "אנחנו מעלים את הציפיות מאיתנו ומגביהים את הרף. יש לנו ביטחון, אנחנו מרגישים שאנחנו יכולים לנצח כל משחק, לא משנה מה הסיטואציה".

בוזר, שקלע 11 וקלט 7, יודע שהסוד של יוטה (נראה שמאז ומעולם) הוא הקבוצתיות: "יש לנו את את המרכיבים הנכונים, את הביטחון ואת האמונה אחד בשני שבסופו של דבר נצליח לנצח". יוטה (23:41) כבר עמדה לאבד את המשחק הלילה, כשאינדיאנה השוותה ל-90:90, אבל ריצה של 4:16 סגרה את הסיפור לג'אז. "זו הקבוצה הכי חמה שיש היום בליגה", יודע טרוי מרפי מהפייסרס, "פשוט לא הצלחנו לעצור אותם".

נוביצקי בעט בסאנס

ניצחון חשוב השיגה הלילה דאלאס, כשגברה 117:122 על פיניקס והגדילה את הפער שלה מהסאנס לחמישה משחקים במירוץ על המקום השמיני במערב. הסאנס, שהפסידו משחק חמישי ברציפות, מרגישים את הפלייאוף מתרחק (כשנותרו 18 משחקים לסיום העונה הרגילה), וסטיב נאש מיואש: "היכולת שלנו במחצית השנייה מאוד מאכזבת אותי, לא הצלחנו להישאר מרוכזים".

דרק נוביצקי, שקלע 34 נקודות וקלט 13 ריבאונדים, מסתכל על המירוץ הצמוד במערב (דאלאס רחוקה חצי משחק מדנבר, משחק אחד מניו אורלינס ו-1.5 משחקים מפורטלנד) ויודע: "היה חשוב לנו להוכיח לעצמנו שאנחנו יכולים לנצח גם בדרכים. זה ללא ספק היה ניצחון חשוב עבורנו".

רודי פרננדז שוחרר מבית החולים

הרוקי של פורטלנד, רודי פרננדז, שוחרר הלילה מבית החולים אחרי המכה שספג בחזהו כתוצאה מהעבירה הקשה של טרבור אריזה מהלייקרס. "הוא לא יכול היה לנשום, זה היה מפחיד", אמר חברו לקבוצה סרחיו רודריגז, "אבל בסוף הוא היה בסדר".

הנהלת הליגה בחנה את המהלך, אך הוחלט שלא להעניש את אריזה מעבר להרחקה שלו מהמשחק. למאר אודום, לעומת זאת, שעזב את הספסל, הורחק ממשחק אחד. "לא ניסיתי לפגוע בו", אמר אריזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully