וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואנדה ראמוס: ”כולנו קצת מדוכאים”

אחרי התבוסה לליברפול מאמן ריאל הביע אכזבתו מההדחה מהאלופות. ראול: "ההפסד הכי כואב שלי באירופה". ג’רארד: ”בניון היה חלק מאיתנו”

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

ציפינו למשחק לוהט, לקצב טוב ולדרמה, אבל ספק אם מישהו חשב שהמפגש אמש (שלישי) בין ליברפול לריאל מדריד, יסתיים במהלומה בעלת קנה מידה היסטורי. האדומים של רפא בניטז אירחו באנפילד את אלופת ספרד במסגרת גומלין שלב שמינית גמר ליגת האלופות, והנחילו לה את התבוסה האירופית הגדולה בתולדותיה עם 0:4 ענק.

קפטן ליברפול, סטיבן ג'רארד נשמע מאושר בסיום המשחק: "ב-30 הדקות הראשונות היינו מדהימים", אמר הקשר האנגלי, "עשינו את העבודה". ליברפול תפגוש את מנצ'סטר יונייטד במחזור הבא בפרמייר ליג, אבל ג'רארד היה מעדיף לחכות עם המשחק הזה רק עוד כמה שעות. "אנחנו יכולים לחשוב על מנצ'סטר יונייטד מחר. היא קבוצה פנטסטית, אבל אנחנו בטוחים בעצמנו מאוד אחרי הערב, ואנחנו נצא לשם ונעשה את העבודה הכי טובה שאנחנו יכולים. הדבר הכי חשוב כרגע הוא שהלילה נהנה. אנחנו צריכים לנוח, צריכים לקבל קצת טיפולים, רק אז נוכל להתרכז במנצ'סטר".

ליברפול הגיעה למשחק עם יתרון 0:1 שכבש יוסי בניון בסנטיאגו ברנבאו, והקפטן ג'רארד לא שכח את הקשר הישראלי, שישב פצוע על הספסל ולא השתתף בחגיגה האדומה באופן פעיל. "הכי חשוב שניצחנו ועלינו שלב, וצריך להזכיר במיוחד את יוסי בניון, שהיה פנטסטי במשחק הראשון ולצערנו לא השתתף הערב, אבל הוא היה בכל זאת חלק מאיתנו".

פרננדו טורס, ששיחק למרות שסבל מפציעה בקרסולו, היה מאושר בסיום אחרי הניצחון הראשון שלו בקריירה על הענקית הספרדית: "עבדתי קשה כל השבוע כדי להישאר בכושר. רציתי לשחק נגד ריאל בגלל העבר שלי באתלטיקו מדריד. הכאב לא משנה. זה משחק ענק עבור האוהדים שלנו, הניצחון הוא בשבילם".

המאמן בניטז לא הסתיר את שמחתו, אבל הפתיע בתיאבון הגדול שלו או בניסיונו השקוף להוריד את השחקנים לקרקע: "כשמשחקים נגד ריאל מצפים לתוצאה צמודה יותר. הקבוצה שיחקה היטב, ואני מאוד שמח עבור השחקנים והאוהדים, אבל יכולנו להבקיע יותר. עלינו להשתפר, יש לנו כמה ימים להתכונן ליונייטד". בניטז התייחס להמשך הדרך בליגת האלופות ואמר: "הוכחנו שאנו יכולים לשחק בכמה אופנים. אנחנו בטופ היארופי בחמש השנים האחרונות, וזה היה עוד משחק טוב שלנו".

ראמוס: "מאוד מאוכזב מזה שאנו מחוץ לליגת האלופות"

ההלם ניכר על פניהם שחקני ריאל מדריד בתום ההתמודדות. אלופת ספרד הפגינה בתקופה האחרונה יכולת טובה, וניכר היה שחילופי המאמנים שהנחיתו את חואנדה ראמוס על קווים השפיעו לטובה. אבל בשבוע האחרון הלבנים נעצרו, ואחרי ה-1:1 עם אתלטיקו בדרבי המדרידאי, הגיעה ההשפלה בליברפול. אין ספק שתבוסה כזו תשפיע על אלופת ספרד, והשאלה היא כמה זמן ייקח לה לשקם את כבודה הרמוס.

"אני מאוד מאוכזב מזה שאנו מחוץ לליגת האלופות", אמר ראמוס, "בכל אופן, אני מפקפק בחוקיות שני השערים הראשונים". אבל הספרדי יודע שאין ממש בביקורת הקלושה, והוסיף: "ניסינו להשוות, נותרנו פרוצים והם הענישו אותנו. זו תחרות בה משחקים נגד העילית של אירופה. הגיע לליברפול לעלות שלב". על מצבה המורלי של הקבוצה אמר ראמוס: "כולם קצת מדוכאים, אבל אנחנו מאומנים ומוכנים למשחק הבא. אנו עדיין יכולים להתחרות בברצלונה".

ראול הוסיף ש"זה ההפסד הכי כואב שהיה לי באירופה, זה כואב. הם היו טובים מאיתנו בכל האספקטים, אבל נהיה חייבים להתאושש לקראת המשך המאבקים בליגה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הידינק: "זה היה מבחן אירופי אמיתי"

ליברפול לא הייתה האנגליה היחידה שחגגה עלייה לרבע גמר ליגת האלופות. צ'לסי יצאה לטורינו עם יתרון 0:1 שביר על יובנטוס, ובתום 90 דקות של מאבק עיקש היא סיימה בתיקו 2:2, שהעלה אותה שלב. דידייה דרוגבה, שכבש את השער שהעלה את קבוצתו ל-8 האחרונות, סיפר על הקושי שהיה במשחק: "לא ידענו מה לעשות, האם לתקוף או לא, אז שיחקנו כדורגל של מתפרצות. כשהם הבקיעו, החלטנו לשחק את הכדורגל שלנו, אז אני חושב שטוב שהם הבקיעו. אתה תמיד רוצה להתחיל את המשחק בניסיון לנצח את המשחק, אבל בשלב הזה היה לנו קשה לקחת החלטה, ואני חושב שהשער של יובנטוס מאוד עזר לנו".

יובנטוס קיבלה כדור עונשין מ-11 מטרים לאחר נגיעה ביד ברחבה של ג'וליאנו בלטי, מה שגרם לאוהדי צ'לסי לצאת מכליהם. דרוגבה דווקא גיבה את השופט: "אני חושב שהוא צדק, אבל הוא לא ראה מי נגע בכדור עם היד, זאת הסיבה שהיה בלאגן אחר כך ברחבה".

"זה היה מבחן אירופי אמיתי, משחק משונה", אמר מאמן הכחולים חוס הידינק, "זה היה יכול ליפול לכאן או לכאן, במחצית הראשונה היו לנו דקות בהן שיחקנו מתחת לרמתנו, אבל אני חושב ששלטנו בשדה יותר במחצית השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully