וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל עכו: אין דרמות בהרכב, יהיו דרמות במגרש?

10.3.2009 / 12:50

עטר לא יחולל שינויים בהרכב הדאבלסיטית בשמינית גמר הגביע (רביעי, 19:45, 5+ לייב). קאלה: "אני מתרגש". היציע המזרחי לא ייפתח

שחקני בית"ר ירושלים סיימו ביום שלישי את ההכנות לקראת המשחק בו יארחו בטדי את הפועל עכו מצמרת הליגה הלאומית, במסגרת שמינית גמר גביע המדינה (רביעי, 19:45, ערוץ 5+ לייב). הדאבליסטית, שחזרה לאחרונה בגדול למאבק האליפות הצמוד בליגת העל, ממשיכה במסע להגנה על תוארה כמחזיקת הגביע וזוכרת היטב שבסיבוב שעבר היא כמעט הודחה על ידי עירוני קרית שמונה. זה נגמר לבסוף ב-3:4 דרמטי והפכפך לזכות הירושלמים, שירצו להימנע מדרמה נוספת נגד עכו.

המאמן ראובן עטר הקרין לשחקניו מספר קטעי וידאו ממשחקיה של עכו העונה, ועל פי התרגול באימון המסכם נראה שהמאמן לא מתכוון לערוך שינויים בהרכב. היחיד משחקני הסגל שלא כשיר במאת האחוזים הוא הקשר מיכאל זנדברג, הסובל ממתיחה במפשעה, ורק ביום המשחק יוחלט האם ייכלל בסגל. הבלם שמעון גרשון, שספג קנס ויזמין את חבריו לארוחה בעקבות התקרית בה חבט בקשר דריו פרננדז במשחק הליגה נגד מכבי פתח תקווה בשבת, יפתח בהרכב. גרשון יתופקד לצידו של אריק בנאדו במרכז ההגנה. עידן טל צפוי לפתוח לצידו של דריו פרננדס בקישור האחורי כאשר ברק יצחקי ישתף פעולה בחלק הקידמי עם עמית בן שושן. בבית"ר ציפו ל-6,000 אוהדים, אולם מכיוון שפחות קהל יגיע למשחק, הוחלט לא לפתוח את היציע המזרחי.

השוער טברטקו קאלה אמר היום לקראת המשחק: "אני אוהב משחקי גביע, אלה משחקים מיוחדים. לא כמו בליגה, הכל אפשרי. אני תמיד מתרגש לפני שאני משחק, אם לא הייתי מתרגש הייתי צריך למצוא לעצמי ג'וב אחר". קאלה נזכר בחיוך בגמר מול הפועל תל אביב והזכייה בעונה שעברה, והוסיף: "אי אפשר לשכוח את זה, אבל בלי השחקנים שעזרו לי לא הייתי יכול לעשות שום דבר. השנה אין לנו את אותו הסגל וכל אחד צריך לתת יותר ממאה אחוז".

השוער הקרואטי התייחס לימים הקשים בהם היה מסופסל וגם ליריבה שמצפה לו: "זה לא תענוג להיות על הספסל, אבל לכולנו יש מחויבות למאמן ועלינו לכבד את החלטותיו. דיברו איתנו על עכו, על זה שהם חזקים במשחק האגפים. אנחנו יודעים פחות או יותר איזו קבוצה תעלה מולנו, למרות שהיא לא בליגה שלנו. סנסציה? אני מאמין שהשחקנים שלנו יעשו הכל כדי שלא תהיה הפתעה".

קאלה הפתיע כשהפגין בקיאות בנוגע לחגיגות הפורים כשאמר: "אני מתכוון להתחפש לטרזן. למרות שקר בחוץ, זו התחפושת שבחרתי, אני מאחל לכולם חג פורים שמח ולהתראות מחר בטדי".

הרכב משוער: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלברז, אריק בנאדו, שמעון גרשון, אלירן דנין, דריו פרננדס, עידן טל, אבירם ברוכיאן, עידן ורד, עמית בן שושן, ברק יצחקי.

הפועל עכו במתח

הפועל עכו, שמדורגת שלישית בליגה הלאומית, תנסה להיות זו שתדיח את בית"ר ירושלים מתוארה כמחזיקת הגביע, כשתתארח אצלה במסגרת שמינית גמר גביע המדינה בטדי (רביעי, 19:45, ספורט 5+ לייב). שחקני עכו מגיעים למשחק אחרי שני הפסדים רצופים בליגה אולם בסך הכל מדובר בתקופה טובה מאוד עבור שחקניו של המאמן ירון הוכנבוים וזאת לאחר שלשני ההפסדים הללו קדמה תקופה בה לא נוצחו העכואים במשך 10 משחקים רצופים.

ליאור לוי צפוי להחליף את סאלם אבו סיאם הפצוע בעמדת המגן השמאלי ואבי אלפסי ימלא את מקומו של בן בנימין הפצוע בקישור האחורי. הוכנבוים גם ייחסר את החלוץ רועי דיין שגמר את העונה עקב קרע ברצועה הצולבת. המתח לקראת המשחק ניכר היטב הבוקר באימון הקבוצה כאשר הקשרים תומר תייר ושלומי אדרי התקוטטו ביניהם, והוכנבוים זרק את השניים לחדרי ההלבשה. בשלב זה לא הוחלט עדיין אם הם יהיו בסגל להתמודדות מחר.

המאמן נזכר יחד עם חניכיו במשחק הסנציוני בו הדיחה עכו את מכבי תל אביב לאחר שהביסה אותה 0:4 בבלומפילד אך הפעם ברור לכולם שהמשימה תהיה קשה בהרבה.
הבלם גבע ברקאי, שזכה להניף את הגביע במדי הפועל רמת גן, אמר הערב לוואלה! ספורט: " אני זוכר שבמסע המופלא עם הפועל רמת גן, ככל שהתקדמנו האמנו פחות ופחות שאפשר לעבור ובכל פעם קרה ההיפך וניצחנו. הפעם זה באמת נראה קשה כי בית"ר בכושר מצוין. אנחנו מצידנו מבינים שאנחנו מגיעים כאנדרדוג מובהק אבל לא נרים ידיים וננסה לעשות כמיטב יכולתנו"

הרכב משוער: דודו גורש, יניב צ'יצ'יאן, גבע ברקאי, רוני בן נחום, ליאור לוי, אבי אלפסי, בריאן גרזיצ'יץ', תומר תייר (שחר סימנטוב), מבה אדק, עומר עבדול עזיז, שלומי אדרי

עדכון ראשון: 10.3.09, 20:48

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully