וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנאתינייקוס דחתה את הדייט עם צסק"א

היוונים נזקקו להארכה כדי לנצח את מלאגה 95:103 ולהבטיח את המקום הראשון בבית ז', לפני ששמעו שפרטיזן הפסידה ברומא

המחזור שנועל את שלב הטופ 16 ביורוליג יצא הערב (רביעי) לדרך, כשההכרעה הראשונה שהושגה הייתה גורל הקבוצה שסיימה ראשונה בבית ז'. זו הייתה פנאתינייקוס, שניצחה את מלאגה 95:103 אחרי הארכה. בדיעבד, גם הפסד שלה היה משאיר אותה במקום הראשון לאור ההפסד המפתיע של פרטיזן בלגרד לרומא 88:72. פנאתינייקוס הצליחה להימנע ממפגש קשה מול צסק"א מוסקבה בשלב ההצלבה, וכעת היא תתכונן להתמודדות נגד סיינה עם יתרון ביתיות. האיטלקים גברו על פנרבחצ'ה/ אולקר 68:73 במשחק חסר חשיבות.

צסק"א מוסקבה ניצחה את ציבונה זאגרב בקרואטיה 63:73 במשחק שהיה לפרוטוקול בלבד. הרוסים יפגשו בהצלבה את אותה פרטיזן בלגרד ויהנו גם הם מיתרון הביתיות, שאמור לקחת אותם לפיינל פור גם השנה.

פנאתנייקוס - מלאגה 95:103 (אחרי הארכה)

למרות שהספרדים סיימו את דרכם בשלב מוקדם בבית הזה, הם עשו חיים קשים לפנאתינייקוס, שהייתה חייבת ניצחון במשחק הזה כדי לסיים ראשונה בבית ז' ולזכות ביתרון ביתיות מול סיינה ברבע הגמר.

פנאתינייקוס נראתה מצויין בשלושת הרבעים הראשונים, וכבר עלתה ליתרון 45:65, אלא שברבע האחרון הרוגע של האורחים ממלאגה עשה את שלו, והספרדים רשמו ריצת 1:10 כדי לצמק ל-70:69. בשלב הזה, פנאתינייקוס התעוררה והגיבה בריצה של 3:9, אבל המשחק היה רחוק מלהיות גמור. מלאגה לא ויתרה ומקבץ שלשות של חרמן גבריאל וברני רודריגז עשה מהפך מדהים והעלה אותה ליתרון 82:83 בדקה האחרונה. הטירוף נמשך כשדרו ניקולס קלע שלשה מהצד השני, אלא שייז'י וולש צלף עוד אחת למלאגה והעלה אותה ל-84:86. בסופו של דבר דיאמנטידיס קלע בשניות הסיום ושלח את שתי הקבוצות להארכה. תוספת הזמן הייתה שייכת לדרו ניקולס, שהמשיך להפגיז מהשלוש והבטיח ליוונים את הניצחון החשוב.

מייק באטיסט הוביל את קלעי פנאתינייקוס עם 22 נקודות ו-9 ריבאונדים, דרו ניקולס הוסיף 15 וניקולה פקוביץ' סיים עם 13. ייז'י וולש קלע 21 למלאגה, חרמן גבריאל הוסיף 17 (5 מ-8 לשלוש).

רומא - פרטיזן בלגרד 72:88

כנראה שהסרבים חשבו יותר מדי על הפתעה ספרדית מול פנאתינייקוס בפיראוס, עד כדי כך שהם שכחו להגיע בעצמם למשחק ברומא. הסרבים, ששיחקו הפעם ללא סאני בצ'ירוביץ' הפצוע, קטעו רצף של ארבעה ניצחונות בעוד שהרומאים השיגו את ניצחונם הראשון והאחרון בשלב הטופ 16.

ההתפרקות של פרטיזן במשחק הזה הגיעה בשלב מוקדם מאוד, כשכבר באמצע הרבע השלישי רומא עלתה ליתרון של 18 נקודות. ברבע האחרון נראה היה שהסרבים כבר חושבים על שלב ההצלבה נגד צסק"א מוסקבה, בעוד שהאיטלקים נהנו מדקות יורוליג אחרונות העונה.

אנדרה האטסון הוביל את קלעי רומא עם 23 נקודות, רובן דגלאס הוסיף 18 ואיברהים ג'באר סיים עם 17. סטפן לאמה, הפורוורד מגאבון, קלע 17 לפרטיזן.

ציבונה זאגרב - צסק"א מוסקבה 73:63

המשחק הזה לא שינה שום דבר עבור שתי הקבוצות, מאחר והרוסים הבטיחו את המקום הראשון בבית ח' כבר במחזור הקודם, אז הקרואטים איבוד כל סיכוי לעלות לשלב ההצלבה.

אטורה מסינה סידר לכמה מהכוכבים שלו דקות מנוחה רבות, אבל זה לא מנע מהשחקנים שלו להשיג ניצחון חוץ נוסף בבית ולסיים את שלב הטופ 16 במאזן מרשים של 1-5.

שני סלובנים הובילו את קלעי צסק"א מוסקבה כשארזם לורבק סיים עם 15 נקודות ומתיאס סמודיש הוסיף 14. ויקטור קיירו קלע עוד 12 לרוסים. אלן אנדרסון הוביל את קלעי ציבונה עם 17 נקודות, דאבור קוש הוסיף 12.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית

פנרבחצ'ה/אולקר - סיינה 73:68

בדיוק כמו המשחק ששוחק בזאגרב, גם כאן נאבקו שתי הקבוצות בעיקר על הכבוד, מאחר וסיינה הבטיחה את מקומה השני, בעוד שהטורקים ציינו את משחקם האחרון ביורוליג השנה. במקרה הזה, הם גם לא הצליחו להסב קצת עונג לקהל שלהם ולנקום בסיינה על ההפסד בטוסקנה בסיבוב הקודם.

רימאס קאוקינאס הליטאי הוביל את קלעי סיינה עם 27 נקודות, רומיין סאטו הוסיף 12. מירסאד טורצ'אן סיים עם 19 נקודות ו-9 ריבאונדים בצד הטורקי, אוגוז סאבאס וסמיך ארדן סיימו עם 12 נקודות כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully