וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: פאר תפתח מול קתרינה בונדרנקו

הישראלית תפגוש את האוקראינית, שהפסידה לה בגביע הפדרציה. שראפובה תערוך קאמבק בזוגות. ונוס וסרינה ממשיכות להחרים

טורניר אינדיאן וולס היוקרתי בסבב ה-WTA נפתח מחר (שני) והטניסאית הישראלית, שחר פאר (49 בעולם), תתמודד בסיבוב הראשון מול האוקראינית קתרינה בונדרנקו, אותה היא ניצחה במפגש בגביע הפדרציה האחרון 3:6, 7:6, 3:6. פאר גם ניצחה בשני המפגשים הקודמים בין השחקניות ב-2005. הצרפתייה מריון ברטולי (מדורגת 10 בטורניר) מצפה למנצחת במשחק זה בסיבוב השני. המדורגות הבכיות בטורניר הן דינארה סאפינה (רוסיה), ילנה ינקוביץ' (סרביה) ואלנה דמנטייבה (רוסיה).

הרוסייה מריה שראפובה, שלא שיחקה בסבב מאז אוגוסט שעבר, צפויה לערוך בכורה מחודשת על מגרשי הטניס, כשתשתתף בטורניר הזוגות, יחד עם אלנה וסנינה. שראפובה פרשה מאליפות אוסטרליה האחרונה, לאחר שטענה כי היא לא בכושר משחק מספיק טוב, והשתתפות בזוגות צפוי להיות קאמבק 'רך' לשחקנית בת ה-21, לפני חזרתה לטורניר יחידים במיאמי, בהמשך החודש. "אני נלהבת מהעובדה שאשחק טניס תחרותי שוב", אמרה שראפובה, שזכתה בעבר בווימבלדון, באליפות ארה"ב הפתוחה ובאליפות אוסטרליה הפתוחה. "תהליך ההחלמה לוקח זמן ודורש שהדברים יתקדמו לאט יותר ממה שאני רוצה, אבל אני לוקחת כל דבר בעתו".

שתי שחקניות שממשיכות להחרים את הטורניר הן ונוס וסרינה וויליאמס. ב-2001, הקהל שרק לסרינה בוז וקרא לעברה קריאות גזעניות, בעקבות פרישתה מהמשחק נגד אחותה ומאז, שתי האחיות פוסחות על הטורניר הביתי. גם העונה שתי האמריקאיות ממשיכות בחרו שלא להשתתף בטורניר, על אף החוק החדש שחל ב-WTA, המחייב את השחקניות להשתתף בכמה טורנירים, ביניהם האינדיאן וולס, ואי הופעה לטורניר גוררת הרחקה משני הטורנירים החשובים הבאים וקנסות כספיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully