וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז דורש יותר קרדיט

מנג'ר ליברפול מרגיש שההצלחה בליגת האלופות נקלחת כמובנת מאליה: "בזכות הכסף מאירופה התחזקנו. לא מבינים כמה הצלחנו"

ערב משחק הגומלין מול ריאל מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות (21:45, ספורט 5), רפא בניטז שוב מרגיש לא מוערך. המנג'ר הספרדי של ליברפול טען במסיבת העיתונאים כי הרקורד שלו בליגת האלופות נלקח כמובן מאליו. אם ליברפול תעבור את הבלאנקוס, תהיה זו הפעם הרביעית בחמש השנים האחרונות שהיא מגיעה לרבע גמר ליגת האלופות. מאז הגעתו של הספרדי, הרוויח המועדון למעלה מ-100 מיליון ליש"ט במפעל היוקרתי.

"לא קל להיות במעמד שלנו באירופה", אמר בניטז. "הקרדיט מגיע לשחקנים. יש לנו הרבה זכרונות יפים מאירופה והמועדון הרוויח הרבה כסף. בזכות הכסף הזה, חיזקנו את הסגל ואת המועדון. אולי אנשים לא מבינים כמה הצלחנו בליגת האלופות בשנים האחרונות".

המנג'ר לא אמר במפורש למי הוא בא בטענת חוסר ההערכה: לתקשורת, לאוהדים או לבעלים האמריקאים איתם הוא נמצא במו"מ ארוך ומייגע על הארכת חוזה. עוד הוסיף כי המועדון תלוי בכסף הנכנס מליגת האלופות הרבה יותר ממנצ'סטר יונייטד וצ'לסי: "ההבדל הגדול בינינו לבינן הוא הכסף. על מנת לצמצם את הפערים, עלינו להישאר בליגת האלופות מדי שנה, אבל עלינו להשתפר בתחומים אחרים".

בניטז התייחס גם למשחק הליגה באולד טראפורד בשבת: "אם ננצח, נישאר במאבק האליפות. אם לא ננצח, יהיה בלתי אפשרי לזכות בתואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully