וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו? אפשרות לא רעה

מאמן ברזיל, דונגה, לא פוסל חזרתו של החלוץ לסגל הסלסאו אם יחזור לכושר של פעם. צפו ברונאלדו כובש את שער הבכורה בקורינתיאנס

וידאו: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

תחשבו על זה. רונאלדו חוזר ללבוש את הצהוב-כחול של נבחרת ברזיל. חלום או מציאות? לפי מאמן הסלסאו, דונגה, מה שנראה כרגע דימיוני יכול להתהפך ולהפוך ביום מן הימים הלא רחוקים לאמת.

החלוץ הברזילאי, מלך השערים בכל הזמנים בגביעי העולם, שב למגרשים לאחרונה. לאחר 14 חודשים של המתנה בחוץ עקב פציעה ברגלו, חזר הפנומן לשחק במדי קורינתיאנס, בה חתם בחודש דצמבר האחרון. ביום רביעי האחרון בלילה ערך רונאלדו את הבכורה שלו ונפצע, שוב, ממיקרופון שדחף אחד הכתבים לעינו של רונאלדו עם סיומו של המשחק.

שלשום (בלילה שבין ראשון לשני) כבש רונאלדו את שער הבכורה שלו ב'טימאו', בתוספת הזמן שקבע 1:1 במשחק מול אחת מיריבותיה הגדולות של קורינתיאנס, פלמייראס.

כעת, אחרי שרונאלדו כבש ונראה קצת פחות עגלגל מבעבר, דונגה, מאמן נבחרת ברזיל, פותח צוהר להחזרתו של החלוץ הענק לנבחרת אם וכאשר. בראיון שנתן לאחת מתחנות הטלוויזיה אמר המאמן: "אם הוא יחזור להיות הרונאלדו של פעם, למה לא?". דונגה הוסיף שהוא רואה חשיבות גדולה בעובדה שרונאלדו שב לשחק בברזיל בקבוצה בכירה כמו קורינתיאנס.

רונאלדו עצמו אף הודה שזה בגדר "חלום" מבחינתו לשוב לסגל הנבחרת. "תמיד חלמתי על חזרה לסגל. זה ישמח אותי מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully