וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "לעתים אני מאבד את הראש"

כוכבה של מנצ'סטר יונייטד התייחס לעובדה שהוא מושם מטרה לתיקולים חריפים לא אחת על ידי יריביו, ובטוח שהשדים יעפילו לרבע הגמר

מנצ'סטר יונייטד תארח בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות מחר (רביעי) את אינטר, לאחר תיקו 0:0 בין הקבוצות במשחק הראשון בסן סירו. בראיון לעיתון 'הסאן' מתאר כוכבה הגדול של מנצ'סטר יונייטד, כריסטיאנו רונאלדו, בין היתר את חייו הקשים של דריבליסט מוכשר שפעמים לא מעטות מתוקל באופן קשה. רונאלדו מושם מטרה לפגיעות קשות לא אחת, וגם על ידי שחקני הנראזורי במשחק הראשון. "אני יעד, כך שקשה לי לעתים להתחמק מדברים מסוימים. אני מנסה לשלוט בעצביי, אבל זה לא קל לי. זה תחום שאני צריך עוד להשתפר בו. לפעמים זה קשה בגלל האווירה החמה שיש באיצטדיון וחשיבותו של המשחק".

העונה, הספיק רונאלדו כבר להיות מתוקל בצורה קשה על ידי סקוט בראון מסלטיק, אנדי ווילקינסון מסטוק סיטי, מייקל דוסון מטוטנהאם, ודייויד דאן מבלקבורן, וזו עוד רשימה חלקית. כזכור, רק לפני שבוע הוא התעמת אף עם סטיבן טיילור מניוקאסל בחדרי ההלבשה, לאחר שהאחרון תיקל אותו בחריפות במהלך המשחק.

הכוכב הפורטוגלי התייחס אף לכושרו הנוכחי: "שיא הקריירה שלי זה עכשיו. אין לי חולשות, אבל יש מספר תחומים במשחק שלי שאני צריך לשפר". רונאלדו אף משוכנע בהעפלת קבוצתו לרבע הגמר: "זה לא יהיה קל, אולם אני בטוח שננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully