וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ברבע גמר הגביע

הקבוצה של מתיאוס הציגה יכולת מבישה, אך קיבלה פנדל לא מוצדק שהספיק לה לניצחון דחוק 0:1 על בני טמרה מהליגה הארצית

מכבי נתניה אמנם ניצחה את בני טמרה ועלתה לרבע גמר גביע המדינה, אבל אם להודות על האמת, עם היכולת שהציגו שחקניו של לותר מתיאוס הערב (שלישי), הרי שמקומם לא שם. הניצחון האמיתי של נתניה היה בהגרלה, שזימנה לה יריבה חלשה מהליגה הארצית בדמותה של טמרה, שאף עלתה למשחק עם שוער פצוע. הסינדרלה לא התכוונה לוותר על ההזדמנות שקיבלה להופיע בבמה המרכזית, ועשתה כל שביכולתה כדי להרוס לנתנייתים את תקוות הזכייה בגביע, אך נכנעה לבסוף 0:1 משער בפנדל לא מוצדק שקיבלו המארחים.

המחצית הראשונה היתה חלשה במיוחד, ונראה היה שהמדורגת שלישית בליגת העל מורידה את הרמה שלה אל זו של יריבתה. דווקא טמרה היתה הראשונה לסכן את השער, אך חלוציה לא הצליחו לשמור על קור רוח מול שטראובר. במחצית השניה נשברה הבצורת דווקא מהחלטה לא מוצדקת של השופט, שהאמין להצגה של איתי שכטר, והעניק לנתניה פנדל, אותו כבש בן דיין. למרות זאת, בטמרה צריכים להיות מרוצים מההופעה שלהם: למרות שפגשו יריבה עדיפה בהרבה, ניסתה קבוצתו של ברוך סער למצוא את השער, ולא הסתפקה בבונקר שהיה יכול להוביל אותו להארכה ואולי לפנדלים, מה שלא ניתן להגיד על נתניה עצמה.

מהלך המשחק

דקה 10: הזדמנות ראשונה דווקא לטמרה, כשדיאב שלח כדור אל וויר בתוך הרחבה, אך החלוץ לא הצליח לבעוט את הכדור.

דקה 26: התקפה ארוכה של נתניה שהחלה מהקרן הסתיימה בהורדה עם הראש של כנפו היישר אל סאפטה, שמ-3 מטרים לא הצליך להכניע את השוער.

דקה 28: הזדמנות לא רעה לאחמד דיאב, שמול שני שחקנים נגח טוב, אבל שטראובר היה במקום.

דקה 44: סאפטה קיבל עוד הזדמנות עצומה, כשקיבל את הכדור ללא שמירה, אך הבעיטה שלו מ-8 מטרים הלכה היישר אל לייבוביץ' שעצר מצויין.

דקה 52: טעות בהגנת טמרה הובילה להרמה טובה של כנפו, לייבוביץ' יצא לא טוב, אבל אף שחקן של נתניה לא היה באזור כדי לכבוש.

דקה 58: נתניה המשיכה להתקרב, והפעם הגיע תורו של כנפו, שקיבל את הכדור ברחבה ובעט מהאוויר, אך הכדור פגע באחד ממגיני טמרה.

דקה 61: שקורי, שנכנס דקה קודם לכן, שלח בעיטה חופשית מצויינת מ-20, אבל שטרואבר היה במקום כדי לקלוט.

דקה 68: גול! מכבי נתניה קיבלה פנדל לא מוצדק לאחר הצגה של שכטר, ודדי בן דיין שלח את הכדור מהנקודה הלבנה פנימה, 0:1 לנתניה.

דקה 87: הזדמנות מצויינת לנתניה, כששכטר שלח כדור אל האגף, וגואטה ניסה את כוחו בבעיטה מחוץ לרחבה, שעברה סנטימטרים מהעמוד.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, אבי כנפו (איתי שכטר 66'), קלמי סבן, לואיס מרין, רביד גזל (שניר גואטה 45'), גולן חרמון, דדי בן דיין, בוון פרנסמן, שלו מנשה (ראובן עובד 86'), אלברטו סאפטה, אלברטו בלנקו.

הרכב בני טמרה: רועי לייבוביץ' (עופר יקשין 73'), ראפת דיאב, אבי דנן, רושדי סובח, נידאל דוהדי, אדם וייר, עידן אלוש, אחמד אסדי (נתן שקורי 60'), יונתן אוחיון, עבדאללה קדח (וג'די אבו יונס 73'), אחמד דיאב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully