וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב מתחיל, המערכה נמשכת

הפועל ת"א ומכבי חיפה נפגשות בשמינית גמר הגביע במשחק נוסף בין שתיים שהולכות להילחם עד הדקה האחרונה העונה. שמינית הגמר, איר ווי קאם

הפועל תל אביב – מכבי חיפה 2.3, 2.7, 2.7

מוקדם הרבה יותר ממה שחשבנו, שתי הקבוצות הגדולות (נכון לעכשיו) של הכדורגל הישראלי נפגשות כבר בשלב שמינית גמר הגביע. קבוצה אחת עם מסורת של משחקי גביע, קבוצה שנייה שיודעת שהגביע זה משהו שהאוהדים השנה לא מתפשרים עליו, והנה קיבלתם מפגש מרתק. גם העובדה שהכרעה חייבת ליפול מוסיפה עוצמה למפגש הזה באיצטדיון בלומפילד ביום חמישי. רגע לפני שאתם מחליטים על מי להמר, הנה כמה נתונים שיעזרו לכם לקבל החלטה נכונה.

מאזנים בליגה – חיפה מדורגת ראשונה עם 12 ניצחונות, שש תוצאות תיקו וארבעה הפסדים; הפועל תל אביב נמצאת במקום השני עם 11 ניצחונות, שמונה תוצאות תיקו ושלושה הפסדים.

בית/ חוץ – הפועל תל אביב דומיננטית מאוד במשחקי הבית שלה והשיגה בבלומפילד 27 נקודות מתוך 38 שהשיגה בסך הכל. היא ספגה רק חמישה שערים בבלומפילד (פחות מכל קבוצה אחרת) וכבשה 21 שערים (יותר מכל קבוצה אחרת); מכבי חיפה השיגה בחוץ 18 נקודות (לעומת 24 בבית). היא ספגה תשעה שערים בלבד בחוץ (פחות מכל קבוצה אחרת מלבד בית"ר ירושלים ובני יהודה, שספגו כמוה).

ממוצעי כיבושים – הפועל תל אביב כובשת בממוצע 1.5 שערים למשחק וסופגת 0.72 שערים למשחק; מכבי חיפה כובשת בממוצע 1.54 שערים למשחק וסופגת 0.9 שערים למשחק.

מומנטום – הפועל תל אביב מגיעה אחרי ניצחון ענק 1:3 על מכבי תל אביב בדרבי, ניצחון 0:1 על בני סכנין, 1:1 מול מכבי פתח תקוה, ניצחון 0:2 בדרבי על מכבי במסגרת הגביע, ניצחון 0:4 על בית"ר ירושלים, הפסד 3:0 לבני יהודה, הפסד 1:0 בחצי גמר גביע הטוטו למכבי תל אביב וניצחון 1:2 על מכבי נתניה; מכבי חיפה מגיעה אחרי ניצחון 0:1 על הפועל פתח תקוה, הפסד 1:0 לעירוני קרית שמונה, הפסד 2:0 למכבי נתניה, ניצחון 0:1 בהארכה בגביע נגד הפועל רמת גן, ניצחון 0:2 על הכח עמידר רמת גן, 1:1 נגד מכבי תל אביב וניצחון 1:2 על מכבי חיפה.

כובשי שערים – כובשי השערים המצטיינים במכבי חיפה הם ת'מבינקוסי פנטאני עם שבעה שערים, אחריו נמצא ליאור רפאלוב עם שישה כיבושים, יניב קטן שלישי עם חמישה. דקל קינן, בירם כיאל וגוסטבו בוקולי עם שלושה כל אחד; כובש השערים המצטיין בהפועל תל אביב הוא סמואל יבואה עם לא פחות מ-12 שערים. אחריו נמצאים מהראן לאלה עם ארבעה כיבושים.

מפגש אחרון – במפגש האחרון בין שתי הקבוצות בליגה הן נפרדו ב-2:2. מהראן לאלה כבש את שער היתרון להפועל תל אביב בדקה ה-52, שלומי ארבייטמן השווה בדקה ה-64, בן לוז החזיר את היתרון לאדומים בדקה ה-72 ושי מימון השווה בדקה ה-79.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully