וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג מזומנים שמח

גומלין שמינית גמר ליגת האלופות מגיע בדיוק בזמן עם מפגשים מרתקים שיכולים להעשיר את קופתכם. יונייטד פוגשת את אינטר, ברצלונה מול ליון

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 16.422 (10 ש"ח יניבו 164 ש"ח)

משחק מספר 4: יובנטוס – צ'לסי. אחרי הניצחון במשחק הראשון, הכחולים ינסו לעבור את שמינית הגמר, למרות שלפניהם משחק קשה מאוד באיצטדיון קשה מאוד. יובה, ששומרת על קרבה מהאלופה באיטליה, מגיעה עם מומנטום מצוין של שלושה ניצחונות ליגה רצופים והיא ללא ספק מגיעה עם רצון עז לנצח. אנחנו הולכים כאן על תיקו, שבסופו של דבר יעלה את צ'לסי. ההימור: איקס (3.4)

משחק מספר 9: ליברפול – ריאל מדריד. בליגת האלופות ללא ספק שלליברפול יש לא מעט מה למכור. ללא יוסי בניון הפצוע, שכבש במשחק הראשון, האדומים של רפא בניטז ינסו להשלים את המשימה כשגם תיקו באנפילד ישרת אותם וישלח את ריאל המשתדרגת הביתה. להערכתנו ליברפול תעשה את המוטל עליה, ואפילו תנצח. ההימור: 1 (2.1)

משחק מספר 15: פנאתינייקוס – ויאריאל. שתי הקבוצות יודעות שהן קיבלו הזדמנות ממשית להעפיל לרבע הגמר כשהן פוגשות אחת את השנייה ולא יריבות חזקות אחרות. אחרי ה-1:1 במשחק הקודם, ויאריאל תנסה לעשות צעד נוסף, אך דווקא נראה שפנאתינייקוס היא קבוצה חזקה יותר ותשלים את המשימה עם ניצחון ביתי. ההימור: 1 (2.3)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 6.032 (10 ש"ח יניבו 60 ש"ח)

משחק מספר 30: ברצלונה – ליון. הנפילה של ברצלונה נעצרה בשבוע האחרון אחרי שהקטלונים שבו לנצח ועשו זאת יפה נגד בילבאו בבית, אך עכשיו עומדת בפניהם משימה הרבה יותר קשה. אחרי ה-1:1 במשחק הראשון, לברצלונה אין ברירה אלא לנצח, מאחר והפסד או תיקו גדול מ-1:1 יעלה את הצרפתים לשלב הבא ויפנה אליהם לא מעט ביקורת. ההימור: 1 (1.3)

משחק מספר 40: מנצ'סטר יונייטד – אינטר. עם כל הציפיות שהיו מהמפגש הראשון בין השתיים, בסופו של דבר כולנו ראינו 0:0 מאכזב. למזלנו, מדובר בשלב הנוק אאוט, כך ששערים יהיו חייבים להיות באולד טראפורד. אין ספק שמנצ'סטר יונייטד נראית נכון לעכשיו אימתנית ובלתי ניתנת לעצירה, והוכחה נוספת לכך תתקבל השבוע. ההימור: 1 (1.6)

משחק מספר 46: רומא – ארסנל. התותחנים כבר מזמן הרימו ידיים בכל מה שקשור לליגה. ארסנל, שנשרה כבר למקום החמישי, יודעת שבצ'מפיונס יש לה הזדמנות לבוא לידי ביטוי הרבה יותר ולשם כך הם חייבים ניצחון על הרומאים, שהפסידו 1:0 במשחק הראשון. אנחנו הולכים כאן על תיקו, שגם יניב יחס גבוה. ההימור: איקס (2.9)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully