וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "מקווה שנמשיך לשמוח וליהנות"

9.3.2009 / 22:25

דני פרנקו והפועל חולון ממשיכים להסתכל למעלה אחרי שטיפסו למקום הרביעי בעקבות הניצחון על גלבוע/גליל. עודד קטש: "אני לא מודאג"

הפועל חולון עלתה הערב (שני) למקום הרביעי בטבלה עם ניצחון חוץ 58:64 על הפועל גלבוע/גליל, כשבמשחק השני שהשלים את המחזור ה-16 בליגת העל ניצחה עירוני נהריה 74:81 את עירוני רמת גן. חולון, שהחלה כזכור את העונה כמועמדת ודאית לירידה והספיקה מאז לטפס לצמרת ולזכות בגביע המדינה, לא הרשימה בגן נר אבל ניצלה יכולת חלשה של הקבוצה של עודד קטש כדי להמשיך בדהירה שלה לעבר הפיינל פור.

המאמן המנצח, דני פרנקו, אמר בסיום: "היה ברדק בהתקפה, אבל בהגנה עשינו עבודה מדהימה. לגבי ההתקפה, זה מין יום כזה שזה לא נראה טוב, אבל זה נגמר טוב וזה מה שחשוב. באנו למגרש שלא הרבה קבוצות ניצחו בו ועשינו ניצחון חשוב. היינו מאוד נחושים, החבר'ה היו מרוכזים ודרוכים. על המגרש זה אולי לא נראה ככה, אבל לקחנו אוויר, עשינו פעולות חכמות וניצחנו את המשחק. אחרי היום יש הרבה מקום לשיפור, כשתוך כדי ניצחונות יותר קל לשפר. מקווה שנמשיך לשמוח וליהנות".

בצד המפסיד היה עודד קטש, שלא לקח את ההפסד קשה מדי: "חולון הגיעו ושיחקו אגרסיבי. הגענו לזריקות חופשיות וקלענו באחוזים מזעזעים. עמדנו במטרות ההגנתיות, אבל התקפית השחקנים לא נכנסו למשחק. אנחנו לא רב גוניים בהתקפה. יש ימים כאלה ונחיה על הדברים האלה. זה לאו דווקא משחק לא טוב ואני לא מודאג. ברור שיש מה לתקן, היו החלטות לא טובות, אבל זה תוצר של חוסר ביטחון. היו פה כמה מהלכים שהייתי רוצה להמשיך ולראות".

רביב לימונד, שניצח עם נהריה את רמת גן אחרי שבועיים סוערים במיוחד שעברו על הקבוצה, אמר לאחר המשחק: "יש לנו אופי טוב, הוכחנו את זה לאורך כל העונה. חבר'ה כאן נותנים את הלב והיום ראו עד כמה. היה משחק קשה מאוד, לא כל כך יפה לעין, אבל אני שמח שניצחנו".

לגבי האפשרות שיעבור בימים הקרובים למכבי תל אביב אמר לימונד: "נראה מה יהיה, אחרי המשחק אני אפגש עם הסוכן שלי ונדבר. אם זה יקרה ברור שאני אשמח, כי זה חלום של כל שחקן. אם זה באמת יקרה אז השארתי פה טעם של ניצחון ושיהיה לנהריה בהצלחה. זה אחלה מקום לשחקנים לשחק ולהתפתח, ותמיד תהיה לי פינה חמה בלב בשבילו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully