וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייסוריו של גרג אודן

הסנטר של פורטלנד מתקשה להחלים מהפציעה בברכו ולהתמודד עם הביקורות הקטלניות נגדו: "מציגים אותי כאילו אין לי לב"

כמעט שנתיים לאחר שנבחר במקום הראשון בדראפט 2007, חווית ה-NBA של גרג אודן עדיין מורכבת רובה ככולה מישיבה על הספסל במדים אזרחיים. הסנטר הצעיר של פורטלנד, שהחמיץ את כל עונתו הראשונה בליגה בעקבות ניתוח בברכו, הספיק לרשום 46 משחקים בלבד העונה לפני שפציעה נוספת בברכו השביתה אותו מחדש.

הבלייזרס אומנם מצליחים לא רע בלעדיו, והלילה (בין שני לשלישי) הם מארחים את הלייקרס עם מאזן של 23:39, כשניצחון יעלה אותם למקום הראשון בבית הצפון מערבי על חשבון יוטה, אבל אודן מתקשה להסתיר את האכזבה ממצבו. כמעט ארבעה שבועות אחרי שהתנגשות הברכיים שלו עם קורי מגטי מגולדן סטייט החזירה אותו לרשימת הפצועים, הוא עדיין יושב בצד, שומע את כל הפרשנים מספידים את הקריירה הצעירה שלו, משווים אותו לסם בואי ומפקפקים ברצונו להשקיע את כולו ולהתגבר על הפציעה.

"מציגים אותי בתקשורת באופן שגוי, כאילו אין לי לב", סיפר אודן בבראיון ל-'אורגוניאן'. "אני כל הזמן מנסה להסביר לאנשים מה באמת קורה לגוף שלי, והם פשוט לא מקשיבים. תבינו שיש הבדל בין כאב רגיל לכאבי תופת, ואלו כאבי תופת. כשאתה קורא את הדברים שכותבים עליי אתה חושב לעצמך - 'לעזאזל, הוא מסוגל לעשות משהו אחד כמו שצריך'?".

בצוות הרפואי של הבלייזרס העריכו שאודן יהיה כשיר לחזור לפעילות בעוד שבעה עד עשרה ימים, אבל הסבירו שבגלל סוג הפציעה ממנה הוא סובל זמן ההחלמה עשוי להתארך אפילו עד לסיום העונה במקרה הגרוע ביותר. "נמאס לי לשבת בצד", אמר אודן. "אני רוצה לחזור לפרקט, אבל אם אני אעשה את זה במצבי הקבוצה רק תסבול, כי הם ישחקו בעצם ארבעה נגד חמישה. כרגע אני לא יודע מתי אחזור. אני מקווה שתקופת ההחלמה שנקבעה לי תסתיים ואני כבר לא ארגיש כאב, אבל נכון לעכשיו, אני עדיין מרגיש אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully