וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בני יהודה זכו בפרס הקהל ההוגן

הקרן החדשה לישראל בחרה באוהדי הזהובים בשל השיפור הגדול בהתנהגותם. יזכו ב-5,000 שקל. אבי לוזון: "עידוד חיובי נושא פירות"

אוהדי בני יהודה זכו בתואר "הקהל ההוגן של הסיבוב השני בליגת העל", ויזכו ב-5,000 שקל שתעניק להם הקרן החדשה לישראל. בקרן הסבירו את הבחירה בבני יהודה בשל השיפור גדול שחל העונה ביחסם של אוהדי הקבוצה לשחקנים וקבוצות מהמגזר הערבי, ולשחקנים שחומי עור, וכן בירידה הדרסטית בהיקף תקריות ההסתה שבה היו מעורבים אוהדי הקבוצה. ביום חמישי יתקיים במתחם האימונים בשכונת התקווה טקס בו יקבלו נציגי האוהדים את הפרס. בטקס ישתתף גם יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון.

ארגון אוהדי בני יהודה, "אריות יהודה", חילק במהלך מבצע "עופרת יצוקה" מצרכי מזון וחבילות שי לתושבי שדרות ולחיילי צה"ל בעוטף עזה. בנוסף, מניפים האוהדים שלטים עם דיוקנו של החייל החטוף, גלעד שליט. כמו כן, ראשי ארגון האוהדים פועלים באופן תמידי בעזרה לאוהדים מעוטי יכולת ותומכים במימון כרטיסים והסעות חינם למשחקי החוץ. ראוי לציין כי בחמש שנים האחרונות לא זומנה קבוצת בני יהודה לבית הדין בגלל התפרעות אוהדים.

דובר ארגון האוהדים, אבי בידרמן, התייחס לבחירה: "זה כבוד גדול להיבחר במקום הראשון בין כל הקהלים. הפרס הזה הוא המשך ישיר לשינוי המדהים שעבר הקהל של בני יהודה בשנים האחרונות. אנחנו יודעים שבמיוחד אחרי קבלת הפרס חובת ההוכחה תהיה עלינו. גם בשבת האחרונה לא נגררו האוהדים לפרובוקציות ולאלימות מצד אוהדי סכנין. אנחנו שמחים השנה במיוחד כשהקבוצה עושה עונה מצוינת על הדשא, ואנחנו מצידנו נמשיך לתמוך בשחקנים ולתת להם עידוד מהיציע, כפי שגם הוכחנו בסיבוב השלישי בעונה שעברה, בעת מסע ההישרדות המופלא".

איינוגבה: "רמת הגזענות בישראל נמוכה"

השוער, דלה איינוגובה, התייחס לקהל שלו ונתן השוואה: "ראיתי לא מזמן בטלוויזיה את ג'ון מנסה הגנאי מליון, שירד מהמגרש לאחר שהשמיעו קולות של קופים לעברו. אני שמח שזה לא קורה בישראל. רמת הגזענות בישראל היא נמוכה לדעתי. לא חוויתי, למזלי, על בשרי נהמות, וישנה התפתחות חיובית בהתנהגות הקהל. הקשר שלי עם אוהדי בני יהודה הוא טוב מאוד. הם עודדו אותי לכל אורך הדרך".

אסי בלדוט הוסיף: "הקהל שלנו היה בעייתי לפני 10 שנים, וכיום רואים בכל שבוע את העידוד הנפלא וההוגן שלהם. הם הקהל הכי טוב בליגה. אני מודה להם על התמיכה שלהם בנו".

אבי לוזון סיכם: "הזכייה של הקהל של בני יהודה מוכיחה שלא צריך להיות אלים, לא צריך להשקיע מאמץ בשירים נגד היריבה, אלא עידוד חיובי של הקבוצה שלך נושא פירות ומביא איתו תרומה חיובית לקבוצה. עובדה זו באה לידי ביטוי גם בזכייה זו וגם בתוצאות של בני יהודה העונה. מי שמגיע למגרש עם גישה חיובית זוכה בסופו של עניין גם לתוצאות חיוביות במגרש".

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully