וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברמת השרון אנחנו יכולים לנצח כל נבחרת"

הראל לוי חזר משבדיה כגיבור והתייחס ליריבה הבאה ברבע גמר גביע דייויס, רוסיה. על עצמו אמר: "הוכחתי שאני יכול לנצח משחקים גדולים"

יח"צ - חד פעמי

צילום ועריכת וידאו: נועם כהן

הראל לוי נחת הערב (שני) בישראל וזכה לקבלת פנים של גיבור, כשכלי התקשורת התנפלו על הטניסאי שסידר לישראל את הניצחון המכריע והעלה את נבחרת הדייויס לרבע הגמר בפעם השנייה בהיסטוריה. כזכור, לוי גבר על אנדראס וינסיגוורה בתום קרב מתיש וחמש מערכות וישראל גברה על שבדיה 2:3 במאלמו.

"אני עייף, היה משחק קשה מנטלית ופיזית. היה משחק צמוד שיכול היה ללכת לכאן או לכאן. אני שמח שהצלחנו כי אנחנו נבחרת מצוינת גם בחוץ. זה חשוב גם מבחינה אישית, היה חשוב לי לנצח בשביל הנבחרת שאכזבתי בפעם הקודמת. אני שמח בשבילי ובשביל הנבחרת. אנחנו מגובשים וזה כיף גדול", אמר לוי.

"היה לי מאמן שתמיד אמר לי: 'אתה ווינר ותמיד תישאר כזה'. התקשורת מכתירה אותך כלוזר כשאתה לא מצליח ועכשיו אני ווינר. אני יודע מה אני שווה והוכחתי שאני עדיין יכול לנצח משחקי גדולים וזה ייתן לי הרבה להמשך".

לוי דיבר על האווירה העוינת בשבדיה, כאשר המשחקים נערכו ללא קהל ובחוץ התקיימו הפגנות ענק נגד ישראל: "היינו צריכים לשים בצד את מה שהיה עם ההפגנות. אנחנו שחקני טניס וצריכים לעשות את העבודה על המגרש. עשינו היסטוריה ולא משנה אם היה עירוב של פוליטיקה, אנחנו ברבע הגמר והם לא. להם עוד יש משחק הישרדות ולנו לא. בתחילת השבוע פגשתי שחקן שבדי שאמר לי: 'אני מתבייש להיות שבדי השבוע'. היו הפגנות ענק, אנחנו פחות חווינו אותם כי היינו מאובטחים, אבל ידענו מה הולך בחוץ. זו הבעיה שלהם, לא שלנו. אני גאה לייצג את המדינה ואת הטניס הישראלי".

לוי התייחס ליריבה הבאה של ישראל ברבע הגמר, נבחרת רוסיה: "זאת אחת הנבחרות המעוטרות במפעל, אבל אני בטוח שיהיה אירוע מדהים ובעזרת רמת השרון מלא אנחנו יכולים לנצח כל נבחרת בעולם. בזוגות אנחנו פייבוריטים כמעט תמיד, וגם דודי הוכיח שהוא שווה נקודה לפחות בכל מפגש, כך שפתאום ממפגש חסר סיכוי על הנייר זה יכול להפוך להיות צמוד. אנחנו מאמינים שאפשר לעשות את זה גם נגד רוסיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully