וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: לא לעולם חסן

קובי חסן החמיץ פנדל בתוספת הזמן, והפועל ר"ג סיימה את הסיבוב רביעית, אחרי הפסד 1:0 ברמה"ש. הפועל ירושלים - קרית אתא 0:0

שני משחקים סגרו היום (שני) את הסיבוב השני של הליגה הלאומית ולמעשה קבעו את סדר המשחקים לקראת הסיבוב האחרון. במשחק המוקדם, גברה עירוני רמת השרון 0:1 על הפועל רמת גן ועלתה למקום התשיעי. התוצאה הזו פותחת בעצם את הקרב על המקום השישי המוליך לפלייאוף על העלייה וגם את המאבק להימנעות מהמקום ה-11, ממנו הולכים למבחנים נגד הירידה. הפועל ירושלים ועירוני קרית אתא סיימו את משחקן בתיקו 0:0.

הקבוצה של יובל נעים, שגברה במחזור הקודם 1:3 על הפועל רעננה, יצאה לרמת השרון בידיעה כי ניצחון יציב אותה במקום השני בתום הסיבוב. מנגד, חיים לוי ושחקניו קיוו לניצחון ליגה אחרי שתי תוצאות תיקו שקטעו רצף ארבעה הפסדים.

כבר בדקה השישיית עלתה רמת השרון מהתחתית ליתרון, כשהחלוץ שהגיע בינואר מהפועל פתח תקוה, עמנואל בנאיני, הכניע את רפי כהן בשערה של רמת גן. האורדונים חיפשו את הדרך חזרה למשחק, אך לא השכילו להשיג את השיוויון , כולל החמצת פנדל של קובי חסן שתי דקות בתוך תוספת הזמן. רמת גן מסיימת את הסיבוב במקום הרביעי, אך עדיין נדמה כי רק תקלה רצינית תמנע ממנה עלייה לליגת העל.

במשחק השני נפרדו, כאמור, הפועל ירושלים ועירוני קרית אתא בתיקו 0:0. הקבוצה של לופא קדוש פיספסה הזדמנות לצמק את הפער מהמקום השישי לשתי נקודות ורשמה משחק שני ברציפות ללא שער זכות. קרית אתא עם תיקו שני תוך שלושה ימים, נשארת עמוק במקום האחרון עם 12 נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully