וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יובנטוס לא יכולה להרגיש נחיתות מול שום קבוצה"

יובה מחכה לצ'לסי בגומלין ליגת האלופות, קלאודיו ראניירי מכין את האוהדים: "נגד קבוצות אנגליות העזרה של הקהל יכולה להיות מכרעת"

מלבד למשחק המסקרן בין ריאל מדריד לליברפול, חובבי הכדורגל באירופה יישאו עיניים סקרניות ל"סטאדיו אולימפיקו" בטורינו, שם תארח ביום שלישי יובנטוס את צ'לסי לגומלין במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות. צ'לסי, כזכור, ניצחה 0:1 במשחק הראשון, ומאמן הגברת הזקנה קלאודיו ראניירי יודע מה עשוי להכריע את הגומלין.

"נצטרך את כל התמיכה של הקהל כדי לנצח אותם", התייחס ראניירי לאיצטדיון של יובה, המכיל 30 אלף מושבים (לעומת ה-60 אלף של הדלה-אלפי), "נגד קבוצות אנגליות, העזרה של הקהל יכולה להיות מכרעת".

"אנחנו לא מרגישים נחיתות מול צ'לסי, יובנטוס לא יכולה להרגיש נחיתות מול שום קבוצה", אומר ג'ונתן זאבינה, "יש לנו את כל הכלים לעבור אותם, וגם הניצחון האחרון בדרבי העניק לנו את הדחיפה הנדרשת".

דידייה דרוגבה, מנגד, יודע שלצ'לסי לא מצפה משימה קלה בטורינו. "בבית שלהם הם ישחקו פתוח יותר, אז אולי יהיו לנו יותר הזדמנויות להבקיע", יודע דרוגבה, "הכדורגל האיטלקי השתנה בשנים האחרונות. הם עדיין ידועים במשחק ההגנתי שלהם, אבל הם כבר תוקפים הרבה יותר. בגלל זה העובדה שלא ספגנו בבית יכולה לעזור לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully