וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנפילד? לסלגאדו זה מזכיר את רביבו

המגן הוותיק של ריאל מדריד מתכונן למפגש מול ליברפול, ונזכר בניצחון שם של סלטה ויגו ובשער של הישראלי: "האיצטדיון מוציא ממך את המיטב"

ריאל מדריד מגיעה לאנפילד ריאלית. מצד אחד, האלופה הספרדית יודעת שהיא בפיגור 1:0 מול ליברפול, באחד מהמגרשים הביתיים ביבשת. מצד שני, גם הם יודעים שהשד לא כזה נורא. ליברפול לא מציגה בשבועות האחרונים יכולת מרשימה במיוחד, בעוד ריאל עם 11 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד.

"ליברפול לא ניסתה לנצח את המשחק בברנבאו", טוען הבלם הוותיק פאביו קנבארו, "לאורך כל המשחק השוער שלהם שלח שוב ושוב כדורים ארוכים לדרק קויט. אני בטוח שהם יעשו את אותו הדבר גם באנפילד. אני בטוח.

"אנחנו נהיה חייבים לשחק באופן קבוצתי, עם הרבה סבלנות ולהימנע מטעויות בהגנה. אם נצליח לכבוש, נאלץ אותם לצאת קצת מההגנה".

קנבארו בטוח ש"ליברפול לא קבוצה טובה יותר טובה מאיתנו בשום מדד. הם מאורגנים ומסודרים, ומשחקים ביחד כבר הרבה שנים. הם מאוד מסוכנים בהתקפות המתפרצות שלהם, ומצד אחד הם מאפשרים לך להניע כדור, אבל עוקצים אותך על כל שגיאה שתעשה". ומה יקרה אם תנצחו, נשאל האיטלקי. "אם ננצח, אאריך את השיער", הבטיח קנבארו.

אין ספק שההילה סביב אנפילד מפחידה את המדרידאים, אבל המגן הוותיק מיצ'ל סלגאדו מקווה שהאווירה באיצטדיון תדליק דווקא את ריאל. סלגאדו מזכיר את הניצחון שלו עם סלטה ויגו במקדש הכדורגל, ומזכיר את מכרנו הישראלי. "קרפין, מקאללה, מזיניו, מוסטובוי ורביבו שיחקו אז בסלטה ויגו", אומר סלגאדו, "הייתה לנו קבוצה גדולה, וזה עדיין היה מפתיע שניצחנו באנפילד. זה איצטדיון מיוחד, שונה מכל האחרים, אבל האווירה פה מוציאה ממך את המיטב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully