וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: דור מלול סיים את העונה?

פציעת הקרסול של השחקן התבררה כחמורה מהמצופה, יעבור בדיקה נוספת. בושינסקי במכתב לאוהדים: "נמני עוד יוביל את הקבוצה להישגים"

במכבי תל אביב קיבלו היום את תוצאות בדיקתו של הקשר דור מלול הפצוע בקרסולו, ומהממצאים עולה כי השחקן ייעדר מספר שבועות. זאת משום שהפציעה חמורה יותר משציפו. כרגע יש חשש שמלול קרע שתי רצועות בקרסולו, ובמידה שייאלץ לעבור ניתוח הוא עלול להיעדר תקופה ארוכה אף יותר. בשלב זה ממתינים במכבי תל אביב לבדיקה נוספת של השחקן על ידי מומחה לפציעות קרסול, ד"ר קוץ, ולאחר שיתקבלו התוצאות יתברר סופית מהי חומרת הפציעה ולכמה זמן נוסף ייעדר הקשר הצעיר.

יו"ר מכבי תל אביב, אביב בושינסקי, פנה היום (שני) במכתב מיוחד לאוהדי הקבוצה לקראת הדרבי שייערך הערב בבלומפילד (20:50, ערוץ 10). בושינסקי, שמתקשה להתעלם מהמצב הלא מרשים של הצהובים, לא מסתיר את העובדה שהקבוצה מאכזבת שוב ושוב וניצחה משחק בית אחד בלבד לאורך כל העונה, אך מביע אמון בדרכו של המאמן אבי נמני, ומבטיח שהעתיד ייראה אחרת.

"זה לא סוד שכולנו ציפינו להרבה יותר", כותב בושינסקי, "זה לא סוד שמיקומה הנוכחי של מכבי ת"א בטבלה אינו ראוי למועדון גדול ומפואר הנהנה, עדיין, מהיסטוריה שאין לה אח ורע בישראל.

"משהושלמה בניית סגל השחקנים ערב פתיחת העונה, אמרו כל הפרשנים שמכבי ת"א תשתלב השנה בצמרת. היו אף שאמרו שמכבי של 2008-2009 צפויה לזכות באליפות. אנחנו היינו קצת יותר זהירים. מעולם לא דיברנו על אליפות, אך בכנות אפשר לומר שגם לא תיארנו לעצמנו שנגיע לשליש התחתון של הטבלה – הרי בזכותו של אלכס שניידר שלא רק שניקה את המועדון מחובות והציל אותו מקריסה כלכלית ודאית, הוא נתן לנו, ההנהלה והצוות המקצועי, את הכלים כדי להעמיד סגל שחקנים איכותי ואטרקטיבי ביותר.

"לא היה שחקן ישראלי שרצינו ושלא קיבלנו. כל חמשת השחקנים הזרים בקבוצה שיחקו בנבחרת של ארצות מוצאם. אז מדוע זה לא הולך? מדוע מכבי ניצחה רק משחק אחד בבלומפילד? – וגם זה היה בקושי, שער של שירן ייני בתוספת הזמן של המחזור הראשון!

"אחד ההסברים השכיחים שאני שומע לגבי אי ההצלחה שלנו הוא ש'הקבוצה לא מתחברת'. יש כאלה שמגדילים ואומרים שפשוט יש איזה כישוף שצריך להסיר אותו. אני בטוח שיש הסברים הרבה יותר לוגיים (גם אם נתעלם לרגע מטעויות השיפוט הקשות שפגעו משמעותית בצבירת הנקודות שלנו העונה) וככול שנקדים ונמצא אותם נוכל לשפר את המצב העונה ולהשתפר לקראת העונה הבאה.

"אני רואה כיצד הצוות המקצועי בראשותו של אבי נימני פועל בכיוון ואני משוכנע שהוא ואנשיו עוד יצליחו הרבה יותר בעונות הבאות. די אם נזכיר את מהפכת הצעירים – הנוער שגדל במכבי ועתיד לשמש עמוד תווך במועדון הצהוב.

"היום, כשברור לכולנו עד כמה עמוק השבר בקבוצה הבוגרת וכי ייקח זמן עד שנשתקם ונשוב להתמודד על כל התארים, אני מעריך עוד יותר את הסבלנות והתמיכה האדירה של קהל האוהדים. אוהדים אמיתיים נבחנים בעיתות שכאלה – ואתם כבר מזמן הוכחתם לכולם שאין קהל טוב יותר מקהל האוהדים של מכבי ת"א.

"הלוואי שבעתיד הקרוב נוכל להחזיר לכם בכמה שיותר רגעי נחת – ולא רק בגביע הטוטו שהתווסף השנה לארון הגביעים העמוס של המועדון. בהצלחה הזו אסור לזלזל ועל כך מגיע כל הכבוד לצוות המקצועי ולשחקנים. עכשיו הגיעה העת להצליח בליגה ואולי, בעיקר, בדרבי כי... משנכנס אדר מרבין בשמחה".

אמש חגגה מחלקת הנוער של המועדון בשיתוף עם מועדון מכבי ברקאי את טקס בר המצווה של כ-70 שחקני קבוצות הנערים של המחלקה. הטקס נערך בכפר המכביה וכל ראשי המועדון נטלו בו חלק.

עדכון ראשון: 9.3.09, 10:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully