וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואט על הקאמבק של מאיורקה: "החילופים עשו את ההבדל"

השוער התייחס לכניסתם של קסטרו ו-וובו, שכבשו והחזירו את קבוצתם מ-3:0 ל-3:3 נגד בטיס בבית. בוולנסיה אמרי מאשים את השמש

מאיורקה כבר הייתה בדרכה לתבוסה ביתית גדולה אתמול נגד בטיס, אבל ביצעה קאמבק מרשים בדרך ל-3:3 מול בטיס ולנקודה אחת שלאור הנסיבות היוותה הישג גדול. מארק גונזאלס, מהמט אורליו וארזו העלו את הקבוצה מסביליה ל-0:3 מבטיח, אבל גונזאלו "צ'ורי" קסטרו עם צמד ופייר ווובו הישוו עד הסיום והעניקו לקבוצתם נקודה.

וובו וקסטרו נכנסו אתמול כמחליפים ושוער מאיורקה, דודו אוואט, ציין את החילופים כאלו שהביאו את השינוי: "עשינו טעויות, אבל הדבר החשוב הוא שלמדנו מהן שלנו ושידענו להגיב למרות הפיגור הגדול. למרות שלא פתחנו טוב, השינויים היו מכריעים".

"השער הראשון והשלישי של בטיס הגיעו מטעויות שלנו", אמר מאמן מאיורקה, גרגוריו מנזאנו, "יכולנו להיכנס למצב של לחץ ולאפשר לבטיס להסב לנו יותר נזק, אבל האמנו שאנחנו יכולים לחזור. הכניסה של קסטרו ו-וובו עשתה את ההבדל ודחפה את הקבוצה".

קסטרו האורוגוואי הוסיף: "למרות שאף אחד לא סמך עלינו שנחזור למשחק, אנחנו לא הפסקנו להאמין. השקענו מאמץ ועבודה והשגנו את התיקו. אני מאוד מרוצה מבחינה אישית ומקווה לקבל הזדמנות בהרכב הפותח".

אמרי מקווה שמכאן אפשר רק לעלות

את העונה הנוכחית פתחה ולנסיה עם שישה ניצחונות משבעה המשחקים הראשונים שלה. אחר כך הקבוצה מעט נעצרה, אבל עדיין הצליחה להתברג בצמרת, אלא שהיום נמצאת הקבוצה בעיצומה של תקופה רעה מאוד ואתמול היא הפסידה 2:1 לאחרונה בטבלה, נומנסיה והדרדרה עד למקום השמיני בטבלה.

הלוס צ'ה ניצחו רק פעם אחת בחודשיים האחרונים ובעשרת משחקי הליגה האחרונים שלהם הפסידו חמש פעמים וסיימו ארבעה משחקים נוספים בתיקו. אונאי אמרי, שנחל הצלחה מסחררת בתחילת העונה, מתחיל להרגיש את הלחץ ואתמול אמר: "בתור האדם שאחראי על ענייני הכדורגל במועדון, אני לוקח אחריות מלאה. אני מקווה שמכאן רק נעלה ושנתחיל לנצח, אבל הדרך היחידה בשביל להשיג את זה היא לעבוד, לעבוד ולעבוד".

ויסנטה דווקא העלה אתמול את ולנסיה ליתרון, אבל קרלוס אראנדה הישווה ואמרי הסביר: "הוא הבקיע בקלות, בלי שההגנה שלנו לחצה אותו. זה קרה בגלל שהשחקנים שלנו הסתנוורו מהשמש ולא ראו שהוא חודר לרחבה. עד אז שלטנו במשחק ופתחנו טוב את המחצית השנייה, אבל כשנקלענו לפיגור 2:1 הדברים התחילו להסתבך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully