וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: ריבר קמה מהקרשים

שבוע אחרי שהובסו על ידי סן לורנצו 5:1 גברו המיזי'ונרוס 1:3 על ארסנל. לאנוס שמרה על המקום הראשון עם 1:2 על ניואלס אולד בויז

המחזור החמישי בעונת הקלאוסורה בארגנטינה נערך בסוף השבוע, ובסיומו שמרה לאנוס על המקום הראשון בטבלה עם ניצחון ביתי 1:2 על ניואלס אולד בויז. ארסנל הייתה יכולה לחלוף על פניה בטבלה בזכות יחס שערים עם ניצחון על ריבר פלייט, אבל הפסידה 3:1 במונומנטאל.

ריבר פלייט - ארסנל 1:3

המיז'יונרוס, שהובסו בשבוע שעבר 5:1 על ידי סן לורנצו, עמדו בפני הסתבכות נוספת כשנקלעו לפיגור מוקדם מפנדל מוצלח של לוסיאנו לגויזמון בדקה ה-45, אחרי שבלם ריבר ניקולס סאנצ'ז הורחק בעקבות ביצוע העבירה ברחבה. אבל שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה השווה פלקאו את התוצאה, ובדקה ה-66 השלים מרסלו גז'ארדו את המהפך. בדקה ה-77 כבש גז'ארדו את השני שלו וקבע את תוצאת המשחק, ועד הסיום נשלפו עוד שלושה אדומים, שניים לארסנל ואחד לריבר.

אינדפנדיינטה - בוקה ג'וניורס 0:2

האלופה המשיכה בחוסר היציבות שלה ושוב לא הצליחה לחבר שני ניצחונות ברציפות. האדומים נהנו מיתרון מספרי החל מהדקה ה-23 בה ספג פאולו מוצ'ה כרטיס אדום, ועקצו פעמיים מרגליו של דניאל מונטנגרו, שכבש את הראשון שלו בדקה ה-56 וסתם את הגולל בפנדל בדקה ה-79.

לאנוס - ניואלס אולד בויז 1:2

אלופת האפרטורה של 2007 ראתה איך המקום הראשון חומק לה מבין הידיים כשהרנן ברנארדלו האורח כבש כבר בדקה השלישית, אבל מתיאס פריצלר איזן כעבור חמש דקות, ובדקה ה-56 הגיע שער הניצחון של חוזה סאנד שהשאיר את שלוש הנקודות בבואנוס איירס.

רוסאריו סנטרל - סן לורנצו 1:3

הקבוצה הלוהטת של האפרטורה שעברה הצילחה להפסיד אפילו לנועלת הטבלה. כריסטיאן לדזמה עוד העלה את סנלו ליתרון בדקה ה-30, לפני שהמקומיים הגיבו עם שלישייה מרגלי גיז'רמו בורדיסו (39), אמיליו זלאייה (45), וחזוס מנדז (57).

קולון סנטה פה - באנפילד 0:2
לקולון: מרסלו גוקס 34, לוקאס ואלדמרין 51.

אסטודיאנטס - ולז סארספילד 1:0
לולז: דריו אוקמפו 37.

הורקאן - חימנסיה חוחוי 1:2
להורקאן: פדריקו נייטו 34, פאולו גולץ 49. לחוחוי: הקטור דסבו 12.

טיגרה - ראסינג קלאב 1:4
לטיגרה: נסטור אז'אלה 4, מתיאס חימנז 36 ו-71, ליאנדרו לזארו 84. לראסינג: פרנקו סוסה 19.

ארגנטינוס ג'וניורס - חימנסה לה פלאטה 1:1
לארגנטינוס ג'וניורס: רובן מלדונאדו 74 (עצמי), ללה פלאטה: סבסטיאן רומרו 76.

גודוי קרוז - סן מרטין 1:1
לגודוי: רוברטו חימנז 42, לסן מרטין: אנטוניו איבנז 36.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully