וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: התחתית בוערת

לה האבר רשמה את ניצחונה החמישי העונה עם 1:2 על סושו, סנט אטיין גברה על נאנט 1:2 ונצמדה לקו האדום. ראן ניצחה את אוקזר 0:2

המחזור ה-27 של הליגה הצרפתית הושלם הערב (ראשון) עם עוד שלושה משחקים שהפכו את התחתית ללוהטת עוד יותר. במוקד ניצחה נועלת הטבלה, לה האבר את סושו 1:2, וסיבכה אותה עוד יותר במאבקי התחתית. ראן גברה על אוקזר 0:2, ועלתה אל המקום השישי, בעוד סנט אטיין נשארה בבית, ניצחה 1:2 את נאנט, ובימים בהירים היא יכולה לראות את החיים מעל לקו האדום.

לה האבר, שכבר נראה היה שויתרה על העונה הבאה בליגה הבכירה, מתחילה להשמיע קולות חיים. הקבוצה הקטנה השיגה את ניצחונה החמישי בסך הכל מ-27 משחקים, והיא עתה רחוקה רק 8 נקודות מעלייה מעל לקו האדום. לה האבר עשתה זאת בסטייל, כשהיא גוררת למטה את סושו, אל מתחת לקו אותו היא מכירה כל כך טוב. ז'אק פטי העלה את סושו ליתרון בדקה ה-12, אבל אמדן אלסן השווה 5 דקות מאוחר יותר, ושעבר במחצית השניה של קווין אנין בדקה ה-54 הביא את הניצחון המיוחל.

ראן אירחה את אוקזר, ואספה לעצמה את כל 3 הנקודות, שהובילו אותה כל הדרך אל המקום השישי, קרוב קרוב אל אירופה. קרלוס בוקנגרה העלה אותה ליתרון כבר בדקה ה-9, וג'ימי בריאנד הכפיל את התוצאה בדקה ה-36, כדי לחתום את הניצחון החשוב, 0:2.

סנט אטיין שמעה שלה האבר השיגה ניצחון, והחליטה לעשות את אותו דבר, מול נאנט. דווקא נאנט פגעה ראשונה, כשבדקה ה-4 העלה אותה איבן קלאסניץ' ליתרון, אבל זה לא החזיק מעמד זמן רב. איליאן כבש בפנדל כבר בדקה ה-11, ובדקה ה-30 כבש את שערו השני במשחק, ועד לסיום הצליחה סנט אטיין לשמור על היתרון, והיא נצמדת לסושו וקון עם אותו מספר נקודות בתחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully