וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "עשינו את זה קשה"

מאמן מכבי ת"א לא נשמע מרוצה מהיכולת בניצחון על גבעת שמואל. גודס: "סניד הראה כמה הוא גבר". אשכנזי: "זאת היתה התפרקות"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

במכבי תל אביב קיוו לנחיתה רכה יותר, אחרי שהודחו מהיורוליג בשלב מוקדם מהצפוי. עתה, כל מה שנשאר לצהובים היא הליגה הישראלית, והערב (ראשון) היא היתה קרובה מאוד לנחול הפסד מפתיע לגבעת שמואל. קבוצתו של גרשון ניצחה לבסוף, אבל אין ספק שמשהו רע מאוד עובר על מכבי, ולא רק מחוץ למגרשים.

מאמן מכבי תל אביב, פיני גרשון, נשמע מאוכזב מאוד מהופעת קבוצתו הערב: "עשינו את זה קשה", אמר מאמן הצהובים. "אמרתי בתחילת המשחק שזה תלוי בנו. לקחנו זריקות לא טובות ברבע השני ולא סגרנו טוב את הצבע ונתנו להם להוביל את המשחק". כשנשאל האם היעדרותו של דיאור פישר, שנעדר מאז אירוע הדקירה שעבר, היתה הסיבה ליכולת החלשה של הקבוצה, בעיקר בתחום הריבאונד: "תמיד זה שלא משחק הוא חסר אבל זאת לא סיבה לא לנצח את המשחק הזה בקלות".

מאמן המפסידה, אורן אהרוני, שנבחר למאמן החודש על ידי הליגה וקיבל פרס בפתיחת המשחק, היה קרוב לפרס גדול הרבה יותר, אך קבוצתו נכנעה בסיום לצהובים. "היינו שם, שמרנו יוצא מן הכלל, אבל ארויו וכספי עשו שתי זריקות גדולות בסיום, ואנחנו החטאנו. היה חסר לנו את הסל הזה שיעשה את הפריצה וננצח". כשנשאל המאמן האם הוא חש אכזבה מכך שלא הצליח להוביל את קבוצתו לניצחון על מכבי, אמר אהרוני: "אני מרגיש פספוס, למרות שאנחנו קבוצה קטנה וצנועה".

אשכנזי: "זאת היתה התפרקות"

להופעה שכזאת לא נראה שאיש מאוהדי מלחה ציפה. הפועל ירושלים פגשה את מכבי חיפה למשחק שהבטיח הרבה, אבל קיים רק במעמד צד אחד: זה של האדומים. ירושלים הביסה את חיפה 78:100, כשלפרקים ארוכים היא מוליכה ב-30 הפרש. מאמן הקבוצה, גיא גודס אמר בסיום: "אני חושב שבסך הכל ביצענו את העבודה בצורה הטובה ביותר, למרות שלא ידענו איך ההפסד בשבוע שעבר ישפיע". כשנשאל מה הביא את המשחק, אמר גודס: "הספסל עזר לנו מאוד היום. כל מי שנכנס למגרש היה נחוש".

על עומר סניד, שהחליט להישאר בארץ למרות שאביו נפטר, וטס רק לאחר המשחק, אמר גודס: "עומר הראה כמה גבר הוא, בסיטואציה כזאת הרבה היו קמים ונוסעים. מגיע לו כל הכבוד וזה מראה על האופי שלו". על אי שיתופו של אדם הלסקה במרבית המשחק אמר המאמן: "במשחקים מסוימים לא כולם יכולים לשחק. צריכים לשמור על איזון מסוים. אתה רוצה שהשחקנים מהספסל יהיו אגרסיביים. חיכיתי הרבה זמן למשחק טוב עם טעם טוב. מגיע הרבה קרדיט לקהל שנתן אנרגיה לשחקנים".

רוג'ר פאוול, שנתן מחצית שניה ענקית, אמר בסיום: "ניצחון גדול בשבילנו. השחקנים רצו לנצח בשביל עומר. לחזור לנצח אחרי שבוע שעבר, זה מראה על אופי. אני מקווה שנמשיך לתת משחקי הגנה טובים כמו היום". בירושלים עדיין לא ברור מה יהיה הסגל שיגיע למשחק הבא של הקבוצה, מול הפועל חולון באולם הפחים. טרוויס ווטסון ייעדר בשל ניתוח, ולא ברור עדיין אם סניד יחזור מהלוויית אביו בארצות הברית.

מורן רוט נשמע מאושר בסיום ואמר: "בשבועיים שלושה האחרונים שמרנו רע וקיבלנו ביקורות על זה, וידענו שאנחנו חייבים לבוא ולשמור חזק. זה קרה יותר מדי פעמים שקיבלנו סטירה ואז התאוששנו ונתנו משחק גדול. זה משהו מנטלי. הכדורסל הוא משהו בראש, ואני מקווה שנבוא לחולון ונעשה את זה".

בצד המפסיד לא נראו יותר מדי חיוכים. אבי אשכנזי ניסה להבין מה קרה לקבוצתו: "זאת היתה התפרקות. יש פה שילוב של שני דברים: לא היינו מרוכזים מהדקה הראשונה, ומנגד ירושלים רצו וקלעו באחוזים מדהימים". אשכנזי התייחס לעובדה שקבוצתו הביאה זרים חדשים ושיחקה איתם מבלי שהם עוד יודעים לגמרי את תפקידם בקבוצה: "כשאנחנו עשינו את השינויים ידענו שבטווח הקצר עשויה להיות סיטואציה כזאת. לא חשבנו שזה יהיה כל כך קיצוני. ידענו שיהיה מחיר על מנת שנגיע לשלבים המכריעים של העונה במצב טוב אבל גם אני לא ציפיתי לזה. אנחנו צריכים לעשות את ההתאמות תוך כדי תנועה ואני מקווה שנצליח לעשות אותם. אני לא מרוצה מאיך שנראנו בשבועיים האחרונים".

קפטן הקבוצה, עידו קוז'יקרו אמר בסיום: "אחרי משחק כזה אין מה לומר. צריך להירגע ולספור עד 10, ולתן את מה שיש. זו היתה התצוגה הכי גרועה שלנו מתחילת העונה. שום דבר ממה שעבדנו עליו לא עבד. האחרויות היא שלנו. נצטרך לקחת את ההפסד הזה בפרופורציה הנכונה". אם הדברים לא מספיקים, הרי שבחיפה מעריכים עתה ששחקנים המצטיין, דורון פרקינס ייעדר בין 3 שבועות לחודש.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

ביהם: "גאה בשחקנים"

ההפתעה של המחזור ללא ספק הגיעה מקרית אתא, שם גברה נועלת הטבלה על בני השרון החזקה, שנראית חלשה ממחזור למחזור. המאמן המנצח, איילון ביהם אמר בסיום: "אני גאה בשחקנים שלי שנתנו מלחמה יוצאת מן הכלל, ואני מקווה שזה לא רק לכבוד פורים ונמשיך את זה. תמיד אמרתי שנישאר בליגה, ואני מקווה שניכנס למומנטום טוב בזמן החשוב הזה ואיתו נמשיך".

השחקן המצטיין של קרית אתא בשבועות האחרונים, וזה שניצח עבורה גם את המשחק האחרון, הלא הוא ארון ניקסון, אמר אחרי הניצחון: "אנחנו משחקים הרבה יותר חזק ויותר חכם. אני מנסה להיות המנהיג, כי אין לנו קפטן אמיתי ואני רוצה לשמור על הקבוצה רגועה לאורך כל המשחק".

גם במכבי ראשון לציון חגגו הערב, אחרי שגברו בביתם על עירוני אשקלון בקרב תחתית חשוב. מאמנה של ראשון, עופר ברקוביץ אמר לאחר המשחק': "שמרנו מצויין היום במיוחד בחצי השני. ההגנה שלנו השתפרה והתחדדה. עבדנו טוב מאוד גם אחרי שאיבדנו את רוברט קונלי. נתנו לדימרקו להוביל אותנו והוא עשה את זה בגדול. אנחנו ממשיכים את הדרך. סך הכל אנחנו צריכים לצבור ניצחונות, כדי שהעשירייה הראשונה לא תברח לנו". בקבוצה מודאגים ממצבו של קונלי, שמתח את השריר ברצועת הברך, ומחר יעבור בדיקת. אם יתברר שקרע את הרצועה, ייאלץ להיעדר זמן רב.

מאמנה של אשקלון, אבנר יאור נשמע מאוכזב מאוד בסיום: "היו לנו הרבה דקות של חוסר ריכוז וזה המשיך בדקות האחרונות כשלא לקחנו ריבאונדים. לא הגבנו טוב לדברים שהם עשו בהגנה, דברים שאנחנו מתרגלים באימונים. אנחנו צריכים יותר אנשים בפורמה כי אחרת זה קשה. כל המשחקים הולכים ונעשים קרובים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully